Jera on Air 2025

In Frankrijk en Italië pakken ze nog wel uit met mooie namen.
ADTR en Landmvrks (in eigen land wat groter) is toch wel een mooie combi
Ik neem aan dat de Nederlandse en Belgische versies geen ADTR gaan krijgen, anders waren die al wel aangekondigd.
Blijf het een heel vreemd verhaal vinden waarom ADTR nog nergens is aangekondigd in de Benelux. Had ze wel op Jera/Pinkpop en Graspop/ Werchter verwacht inmiddels.
Kan een afbeelding zijn van de tekst 'SlamDunks BELGIUM ANTWERP TR/% SlamDunk 25 20 EUROPE THUR 29H YERKOEED used SlamDuTos SlamDunk the the theused YTRECHRE ZBERAHEAN THEATARIS NEKORD MAAcH APBPaHeAA TUES ਵਾਾਅ MAY theussd asad SamDunk ADAYTO DAY TO LANDMVRKS LANDMVRKS LAND KEBOEP FRANCL 知定樹 FOUND BLORY មលកសបប៉រ្រាបាេ ZERAHEAN CAΜP HITHEATRE ĂTRE REMEMBER 9808 SAT आण MAY SUN SUNFTJUNE ਭਾ JUNE StamDunk AND SWI ZURICH KOM LEX 457 채면 FOUND GLORY THE'ATARIS KEEOEB ZEBRAHEAL the used ※든. FOUND GLORY SlamDurk ITALY ADAY τO KEOEP MILAIN CARROPONTE REMEMBER THEATARIS LEERANEAL LANDMVRKS MON JUNE 焼 PLUS MORE ARTIST9 τα HE ANNOUNGED'

Inderdaad vreemd. Laatste headlineshow is van 2022 en in 2023 als support voor BMTH. Lijkt me dat ADTR toch gemakkelijk een 013 uitverkocht krijgt?

In Frankrijk en Italië pakken ze nog wel uit met mooie namen.
ADTR en Landmvrks (in eigen land wat groter) is toch wel een mooie combi
Ik neem aan dat de Nederlandse en Belgische versies geen ADTR gaan krijgen, anders waren die al wel aangekondigd.
Blijf het een heel vreemd verhaal vinden waarom ADTR nog nergens is aangekondigd in de Benelux. Had ze wel op Jera/Pinkpop en Graspop/ Werchter verwacht inmiddels.
Kan een afbeelding zijn van de tekst 'SlamDunks BELGIUM ANTWERP TR/% SlamDunk 25 20 EUROPE THUR 29H YERKOEED used SlamDuTos SlamDunk the the theused YTRECHRE ZBERAHEAN THEATARIS NEKORD MAAcH APBPaHeAA TUES ਵਾਾਅ MAY theussd asad SamDunk ADAYTO DAY TO LANDMVRKS LANDMVRKS LAND KEBOEP FRANCL 知定樹 FOUND BLORY មលកសបប៉រ្រាបាេ ZERAHEAN CAΜP HITHEATRE ĂTRE REMEMBER 9808 SAT आण MAY SUN SUNFTJUNE ਭਾ JUNE StamDunk AND SWI ZURICH KOM LEX 457 채면 FOUND GLORY THE'ATARIS KEEOEB ZEBRAHEAL the used ※든. FOUND GLORY SlamDurk ITALY ADAY τO KEOEP MILAIN CARROPONTE REMEMBER THEATARIS LEERANEAL LANDMVRKS MON JUNE 焼 PLUS MORE ARTIST9 τα HE ANNOUNGED''SlamDunks BELGIUM ANTWERP TR/% SlamDunk 25 20 EUROPE THUR 29H YERKOEED used SlamDuTos SlamDunk the the theused YTRECHRE ZBERAHEAN THEATARIS NEKORD MAAcH APBPaHeAA TUES ਵਾਾਅ MAY theussd asad SamDunk ADAYTO DAY TO LANDMVRKS LANDMVRKS LAND KEBOEP FRANCL 知定樹 FOUND BLORY មលកសបប៉រ្រាបាេ ZERAHEAN CAΜP HITHEATRE ĂTRE REMEMBER 9808 SAT आण MAY SUN SUNFTJUNE ਭਾ JUNE StamDunk AND SWI ZURICH KOM LEX 457 채면 FOUND GLORY THE'ATARIS KEEOEB ZEBRAHEAL the used ※든. FOUND GLORY SlamDurk ITALY ADAY τO KEOEP MILAIN CARROPONTE REMEMBER THEATARIS LEERANEAL LANDMVRKS MON JUNE 焼 PLUS MORE ARTIST9 τα HE ANNOUNGED'
Italië en Frankrijk zou ik wel ticketje voor kopen.
Belgïë en Nederland zijn wat raar…op een dinsdag en woensdag. Kan je toch geen volledig dagprogramma geven? In Trix zijn wel twee zalen, dus je kan wel bands tegelijk laten spelen, maar dan heb je ook maximum 7-8 bands. Daar zitten ze in Frankrijk en Italië nu al aan.
A Day To Remember kan ook nog altijd een aparte zaalshow doen. Trix zou echt wel te klein zijn voor hen. Dan liever AB. In België en Nederland missen ze ook New Found Glory. Zaalshow samen met ADTR? Zou jammer zijn dat zowel Jera als Graspop ADTR niet boeken.

Italië en Frankrijk zou ik wel ticketje voor kopen.
Belgïë en Nederland zijn wat raar…op een dinsdag en woensdag. Kan je toch geen volledig dagprogramma geven? In Trix zijn wel twee zalen, dus je kan wel bands tegelijk laten spelen, maar dan heb je ook maximum 7-8 bands. Daar zitten ze in Frankrijk en Italië nu al aan.
A Day To Remember kan ook nog altijd een aparte zaalshow doen. Trix zou echt wel te klein zijn voor hen. Dan liever AB. In België en Nederland missen ze ook New Found Glory. Zaalshow samen met ADTR? Zou jammer zijn dat zowel Jera als Graspop ADTR niet boeken.
Ik verwacht ADTR voorlopig nog wel gewoon op Graspop en Pinkpop, aangezien die in andere landen gewoon een festival tour doen en op een hoop festivals staan.

• Leuk
Waarderingen: Somekindofdylan
Kan je toch geen volledig dagprogramma geven? In Trix zijn wel twee zalen, dus je kan wel bands tegelijk laten spelen, maar dan heb je ook maximum 7-8 bands. Daar zitten ze in Frankrijk en Italië nu al aan.
Tijdens We Are Open (een soort Belgisch showcase festival in Trix zelfs) zijn er zo maar eventjes 5 verschillende stages binnen Trix (en soms nog extra secret sessions ergens in het gebouw).

Moet wel zeggen dat 3 van die 5 stages te klein zouden zijn voor de 3 bands die tot nu toe zijn aangekondigd.

Ervan uitgaande dat het aantal bands op vrijdag en zaterdag gelijk blijft aan 2024 missen we nog meer dan 25 bands. Toen 34 per dag volgens eerder bericht.

Tijdens We Are Open (een soort Belgisch showcase festival in Trix zelfs) zijn er zo maar eventjes 5 verschillende stages binnen Trix (en soms nog extra secret sessions ergens in het gebouw).

Moet wel zeggen dat 3 van die 5 stages te klein zouden zijn voor de 3 bands die tot nu toe zijn aangekondigd.
Wist ik niet. Zullen ook wel niet zo uitgebreid gaan op een dinsdag.

Mijn lijstje tot nu toe:

Donderdag:
Must See: Bullet For My Valentine, Jinjer, The Ghost Inside, Heaven Shall Burn, Teenage Bottle Rocket
Interessant: Motionless in White, Hot Milk, Mark Foggo, Polaris
Indien er niets anders interessants speelt: Kim Dracula, Fit for an Autopsy, Trophy Eyes

Vrijdag:
Must See: Yellowcard, Lagwagon, Health
Interessant: Sex Pistols, Frank Turner, Nothing More, Landmvrks, Stray from the Path, Street Dogs,
Indien er niets anders interessants speelt: Aviana, Currents

Zaterdag:
Must See: Turnstile, Perturbator, Dead by April, John Coffey, Stick To Your Guns, Zebrahead
Interessant: Knocked Loose, Refused, Dayseeker, Deafhaven, Smash into Pieces, Static Dress, Terror, Mad Caddies
Indien er niets anders interessants speelt: Poppy, PVRIS, Thrice

Ik zie wel welke dag het rustigste gaat worden tot nu toe hoor

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Bij dezen dien ik een aanvraag in om de tekst op de website te veranderen. Het moet worden:

Holland’s finest punk, hardcore, metalcore & hiphop get together in Ysselsteyn.

Ik vind het een regelrechte schande dat de organisatie haar eigen naam te grabbel gooit door het boeken van een hiphopper die alleen maar over [redacted] rapt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij dezen dien ik een aanvraag in om de tekst op de website te veranderen. Het moet worden:

Ik vind het een regelrechte schande dat de organisatie haar eigen naam te grabbel gooit door het boeken van een hiphopper die alleen maar over [redacted] rapt.
Wat de boeking van één hiphopper allemaal niet teweeg brengt...

En sfeerbeheer kan hier ook wel iets mee of doen we dat niet meer?

• Thinking
Waarderingen: wenteldave
Wat een toffe nieuwe namen zeg. Zitten lekker in de “LL” vijver te vissen…..

Denzel Curry
The Stratch
Dead Poet Society
Pvris

Bob Vylan afgelopen editie gemist of gaat het om de muziek en niet de teksten?

Hahahahahah wat....

Dat zal ze leren

En sfeerbeheer kan hier ook wel iets mee of doen we dat niet meer?
Ik geef alleen aan dat ik vind dat er geen ruimte zou moeten zijn voor hiphop op een festival dat zich presenteert als een punkfestival. En de liedjes die ik wel degelijk op had gezet zojuist bevatten behoorlijk vaak de woorden [redacted].

• Haha
Waarderingen: mees en bamsam

Users who are viewing this thread