Jera on Air 2025

Leuke nieuwe namen, maar wat doet PVRIS op Jera haha? Of zou die ook haar carrière anders in willen slaan. Verder wel zeer content met de namen. Alleen ik vind de vrijdag voor mij persoonlijk nog wel heel matig! Ik vermoed dat daar dan toch wel een klapper van een headliner aan zit te komen aangezien ze die pas zo laat bekend gaan maken. Op wie zitten we te wachten die de tour nog niet bekend heeft gemaakt?

Denk oprecht dat je alle andere bands al van het lijstje af kan strepen die bovenstaand genoemd zijn. Of erger nog heeft er al een headliner afgezegd?
PVRIS is best een grote naam in de alternatieve pop-rock scene... Heb die in het voorprogramma van BMTH gezien een paar jaar terug. Heb ook genoeg vrienden die elk jaar naar Jera gaan die die band vaker heeft gezien.

Ben zelf heel blij met John Coffey, Dead By April en Teenage Bottlerocket!

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Zou me niks verbazen als ze FiR hadden staan als Vrijdag headliner, maar dat Resurrection meer geld gaf oid en ze nu daar staan(Geen idee of zoiets kan, maar verbaas me nergens over bij die band)

Zou goed kunnen inderdaad dat die het hadden moeten worden:ROFLMAO:. Maar ik geloof niet dat de Sex Pistols en Frank de headliners van die dag gaan zijn, die zullen wel een deal hebben gemaakt dat ze gewoon met logo op de poster mogen net als the Misfits dat als enige, volgens mij, bij Coachella zijn

Zou er trouwens een headliner (lastminute) hebben afgehaakt of met nieuwe voorwaarden zijn gekomen? Op 27 nov schreven ze bij Jera dat meer bands incl de vrijdag headliner in december bekend zouden worden gemaakt.
We zitten ook nog niet eens op half december he
Ik zie het best gebeuren dat we de headliner met kerst krijgen

Zou er trouwens een headliner (lastminute) hebben afgehaakt of met nieuwe voorwaarden zijn gekomen? Op 27 nov schreven ze bij Jera dat meer bands incl de vrijdag headliner in december bekend zouden worden gemaakt.
Ik sluit niks meer uit haha. Ik zie inderdaad straks the Sex Pistols headlinen. Scherp Yoghurt moet hoogstwaarschijnlijk wel een afzegging zijn...

Ze zijn er toch vrij duidelijk over dat we van Jera niets meer moeten verwachten dit jaar.

Juist. Korn staat op Pinkpop 🤦
Misschien Falling In Reverse dan bedacht ik me juist. Maar wat kan daarmee mis zijn gegaan? Per ongeluk te vroeg gecancelled? 🤣

We hebben al gezien dat de tourmanager van FIR tot veel in staat is. Hij zal Spaanse zon verkiezen boven Nederlandse regenbuien.

Zou ook kunnen dat ze gewoon nog even wachten om Rise Against aan te kondigen. Hun concert in Vorst in België is niet uitverkocht. Zou mij niet verbazen dat ze worden aangekondigd op de dag van het concert in NL in februari.

Momenteel loopt hun Europese tour van 4 t.e.m. 12 juni. Is dat niet heel kort? Zou denken dat die tour verlengd wordt.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jarne
Een logische redenering zou zijn dat FiR kritisch is gaan kijken naar de venues waar ze volgend jaar op gaan treden, of het mogelijk is om hun volledige productie mee te nemen, zeker bij een headline show. Dit was bijvoorbeeld ook de reden dat een aantal Europese optredens waren gecanceld. Jera zal niet dezelfde facaliteiten hebben als een Graspop of Hellfest om maar wat te noemen, en misschien dat dit problemen opleverde en het hierdoor niet door gaat. Had begrepen dat bijvoorbeeld Parkway Drive ook niet met hun volledige productie speelde op Jera. Zou vervelend zijn maar wel fijn dat ze van hun fouten leren en het voor de aankondiging al laten weten ipv in de week dat het festival daadwerkelijk plaatsvind.

Een andere mogelijke reden is dat Ronnie zijn ego te groot is om op een klein festival als Jera te spelen, toen hij zag dat hij ook headline spots kon krijgen op festivals met 50k-60k capaciteit.

Een logische redenering zou zijn dat FiR kritisch is gaan kijken naar de venues waar ze volgend jaar op gaan treden, of het mogelijk is om hun volledige productie mee te nemen, zeker bij een headline show. Dit was bijvoorbeeld ook de reden dat een aantal Europese optredens waren gecanceld. Jera zal niet dezelfde facaliteiten hebben als een Graspop of Hellfest om maar wat te noemen, en misschien dat dit problemen opleverde en het hierdoor niet door gaat. Had begrepen dat bijvoorbeeld Parkway Drive ook niet met hun volledige productie speelde op Jera. Zou vervelend zijn maar wel fijn dat ze van hun fouten leren en het voor de aankondiging al laten weten ipv in de week dat het festival daadwerkelijk plaatsvind.

Een andere mogelijke reden is dat Ronnie zijn ego te groot is om op een klein festival als Jera te spelen, toen hij zag dat hij ook headline spots kon krijgen op festivals met 50k-60k capaciteit.
Als je beelden van hun shows bekijkt, begrijp ik het wel. Hun set-up is enkel op echt grote podia mogelijk. In een tent krijg je zo geen podia lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Die zaterdag💣💣
Met turnstile, stick to your guns, high vis en knocked loose hebben ze al 4 van mn favorieten op een dag, zetten ze er nu ook nog denzel curry bij waarmee ik hopelijk mijn broer kan overtuigen om mee te gaan!

• Leuk
Waarderingen: Nelios

Users who are viewing this thread