Ik heb eens de line up bestudeerd, maar ik vind er persoonlijk echt weinig aan. Alles wat ik goed vind, heb ik al eens live gezien (op een tweetal na maar dat zijn dan bands die ik nooit live gezien heb wegens gen grote fan van, wil ze gewoon eens graag zien maar heb er nog geen twintig euro voor over)
Die donderdag zou ik evt nog durven gaan voor Bullet For My Valentine, Heaven Shall Burn, Motionless In White, The Ghost Inside, Bad Wolves, Fit For An Autopsy en Paleface Swiss. Maar die dag speelt ook Linkin Park in Arnhem (geen ticket voor maar er worden altijd mensen ziek) dus weet het nog niet goed
Vrijdag gerak ik echt niet in. Yellowcard wil ik wel eens zien, is ook een band die ik nog nooit zag eigenlijk. Maar vind zelfs 20 euro al teveel voor een band waarvan ik één nummer ken. Nasty en Signs of The Swarm zijn verder nog wel interessant. 3 bands dus, de moeite niet
Zaterdag: Turnstile, Refused, Employed To Serve, H2O, John Coffey, Stick To Your Guns, Terror en Zebrahead zijn wel leuk maar toch ook wat weinig en allemaal al gezien (op ETS na maar is ook zo een band dat ik geen 20 euro nog niet voor over heb eigenlijk)
Hadden Yellowcard en Employed To Serve mee op die donderdag gestaan (en LP liefst in Arnhem op woensdag ofzo) dan was mijn keuze gemaakt en ging ik zeker een dagje. Nu niet denk ik