Jera on Air 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.879
8.881
Mensen Machine Head tourt in Europa in Augustus.
Jera is in Juni.
Deze discussie heeft niet heel veel nut toch?
Als Jera graag Machine head wilde, was juni 2024 daar het moment voor, toen ze alle juni metal festivals afgingen.
 

jelki

Playlistbediener
14 feb 2019
10
1
Metalbands spelen doorgaans niet op Jera, een punk/hardcore/metalcore festival. De gemiddelde festivalganger van Jera zit niet te wachten op Machine Head. Je moet wel een beetje trouw blijven aan je roots en publiek. Anders ben je je publiek binnen een paar jaar kwijt.
Wou je niet persoonlijk aanvallen, begreep het gewoon niet. Ik ken genoeg historie, bedankt!
Precies dit, hoewel ik elk jaar toch wel een naam verwacht die er een beetje buitenvalt. Zoals Meshuggah (2023) en Tesseract, Black dahlia dit jaar. Het was dan ook echt leeg tijdens Tesseract en black dahlia
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.836
12.582
Precies dit, hoewel ik elk jaar toch wel een naam verwacht die er een beetje buitenvalt. Zoals Meshuggah (2023) en Tesseract, Black dahlia dit jaar. Het was dan ook echt leeg tijdens Tesseract en black dahlia
Ook met Amenra en Brutus wat uitstapjes dit jaar die ook niet echt uit de verf kwamen begreep ik. Hopelijk ziet de organisatie dit ook. Een Orgel Joke als afwisseling is prima maar qua hoofdsegment niet al teveel buiten de focuspaden wandelen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.547
831
Ik verwacht vandaag een kleine lading niet al te spannende namen (wel goede) in de verschillende aanwezige stijlen, om de verkoop van de ambassador tickets een boost te geven, met de officiele kaartverkoop verwacht ik een mooie lading namen.
Ik ga voor een Yellowcard, Movements, Stick To Your Guns
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.879
8.881
BFMV is nu hun eerste datums bekend aan het maken, lijkt me een zekerheid voor Jera.
BFMV, ADTR en Heaven shall burn zijn al 3 mooie namen voor de bovenkant

Edit: Motionless in white komt nu trouwens ook met de eerste juni festivals, schrijf ik ook op voor Jera
 
  • Leuk
Waarderingen: BamischijfMetMayo

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.023
1.110
Nieuwe namen voor Vainstream 2025, alle namen behalve Heaven Shall Burn zijn nieuw
A Day To Remember - Bullet for My Valentine - Currents - Feine Sahne Fischfilet - Fit For An Autopsy - Frank Turner & Sleeping Sould - Mehnersmoos - Montreal - Paleface Swiss - Motionless In White - Static Dress - Swiss & Die Andern - The Baboon Show - The Ghost Inside - Trophy Eyes - Yellowcard

Bekijk bijlage 10684
 
  • Leuk
Waarderingen: Stalminch

BamischijfMetMayo

Campingartiest
4 jan 2024
55
74
Het zal zo wel blijken maar aantal van die namen(bfmv, heaven shall burn, motionless in white, the ghost inside) staan ook op impericon, dus die kunnen dan alleen nog op de donderdag komen, en ze spelen dan 3 dagen achter elkaar.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.023
9.039
Fit For an Autopsy is tof! Die gaan volgende maand een sterk nieuw werkje uitbrengen, op basis van de tot nu toe verschenen singles.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan Kwint

tobyhazenberg

Nieuw lid
15 okt 2024
3
1
Jera On Air : 26-27-28 juni
Impericon Festival summer edition: 27-28 juni
Impericon is een van de hoofdsponsoren van Jera On Air, kleine tip, houd het programma van Impericon goed in de gaten ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan Kwint

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
7
1
Wat een namen zie ik hier voorbij komen zoals Slipknot, Disturbed enz 🤣🤣 Please NOT!! En zelfs Green Day aub NOT

Dat ze maar Suicidal Tendencies boeken of eens kijken of Blood for Blood er nog zin in heeft 😜
Niemand zal je daar dwingen om naar een band te kijken hoor
 

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
7
1
Beide kan prima hoor 😉
Financieel gezien is het een van de twee. En aangezien het qua programma de laatste 5 keer dat ik ging erg tegenviel, zul je mij niet meer op Lowlands zien. Ik ben inmiddels ook 52 en ik denk niet dat Eric nog vindt dat ik onder de doelgroep val.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken