Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.121
1.346
Fleddy Melculy
1x Pinkpop (jaren '20)

In onzen tijd had ik op uw bakkes geklopt
Uw haar in brand gestoken uw boterhammen verstopt
Want ik kan het niet af dat ge iets van de ramones draagt

En dat ge er niks van kent als ik er u naar vraag


Dizzee Rascal (afsluiter tent = goed genoege plek?)
1e keer Pinkpop

I'm a friend for a big dirty bassline
When I hear one I have a great time
A bit of butter man's all what I require

I let the bassline take me higher


Next: @Paddy @Tinus101
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.468
4.792
Met deze 2 aankondigingen kunnen we ook weer de nodige vinkjes zetten op de checklist. Beide bands stonden al 2x eerder op Pinkpop en voor het eerst in de jaren ‘10.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.515
8.776
We ronden de bovenkant van het zaterdagprogramma af. Eén van twee broers, want zeg nou zelf, die halen de zomer niet, toch?

Liam Gallagher

Voor een mooi rijtje ZZ Top > Liam Gallagher > John Mayer > Toto op de Noord en Zuid stages.


De mainstages op de slotdag mogen afgebroken worden, dus let's start a riot

Three Days Grace

De Noord- en Zuidsub missen nog op deze dag, maar het vakkundig afbreken van deze stages wordt uitgevoerd door bovenstaande band, maar ook Alestorm, John Coffey, My Chemical Romance en The Killers.


@Timmetje en daarna @Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.171
6.635
We zochten nog een plek voor ergens in de middag, biertje in de hand en één of andere Brit die staat te brallen op een gitaar je kent het wel. Anyways -uh grote fan van volgende act.

40d48ad2-fab9-46b0-8622-aff1c28598c4.jpeg


Miles Kane.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.869
2.669
Wij zijn als organisatie wederom erg verheugd om vier nieuwe namen te mogen noemen voor Pinkpop 2025.

Typhoon (South - Vrijdag)


Courtney Barnett (Tent - Vrijdag)


Against The Current (Tent - Zaterdag)


The Reytons (Tent - Zondag)


Aangekondigd voor Pinkpop 2025 zijn:

Vrijdag 20 juni: Depeche Mode, The Smashing Pumpkins, Noah Kahan, Typhoon, Courtney Barnett, Ellen Ten Damme, Roosbeef & Janet Livv
Zaterdag 21 juni: Kings Of Leon, Moby, Lizzy McAlpine, The Vaccines, ATARASHII GAKKO!, Paul Weller, Herman Van Veen, Young Fathers, Steven Wilson, Against The Current & Daryll-Ann
Zondag 22 juni: Taylor Swift, New Order, Chappell Roan, Loyle Carner, Groove Armada, Chris Isaak, Sigrid, Yves Tumor, High Vis & The Reytons


@Yannick
@Timmetje
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
337
360
Ik vind t echt mooi om te zien naarmate de Draft vordert dat bepaalde lineups echt zo typisch Pinkpop zijn en sommige echt strugglen met de hoeveelheid grote namen. Geniet er met volle teugen van, ga zo door iedereen 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.764
5.276
Ik vind t echt mooi om te zien naarmate de Draft vordert dat bepaalde lineups echt zo typisch Pinkpop zijn en sommige echt strugglen met de hoeveelheid grote namen. Geniet er met volle teugen van, ga zo door iedereen 😁
Volgende keer gezellig meedoen :D!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken