Lowlands 2025

Ik denk dus echt dat Marlon in de Bravo gevaarlijk druk zou worden, weet niet of je dat moet willen (al zou de boeking an sich natuurlijk zeer logisch zijn).

Idem met Ki/Ki. Als ze op LL staan, staan ze 100% in de Alpha (minimaal als sub-headliner).

Benieuwd of er komende editie weer een hard-techno achtige artiest op Lowlands staat na het succes van Brutalismus 3000 (al was dat natuurlijk ‘live’)?

9x9 staat bijv. op Sziget en DGTL. Zou een acid-set van hun wel tof vinden, maar draaien tegenwoordig erg plat… dan hoeft het van mij niet zo haha

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Wallows waren heel goed in de AFAS dit jaar , misschien een sterke boeking voor het slot dat Inhaler afgelopen jaar innam? (Vampire Weekend is natuurlijk ook niet mis)

Verbaast me dat Khruangbin altijd in zoveel wenslijstjes voorbij komt. Heb nooit echt iemand positief over de Khruangbin live experience zien schrijven.
Ik heb ze laatst in Antwerpen gezien en heb een prima avond gehad. Heerlijk relaxed. Fijne tunes, drankje erbij. Dat doe ik graag nog een keer over, zeker als het op Lowlands zou zijn.

Verbaast me dat Khruangbin altijd in zoveel wenslijstjes voorbij komt. Heb nooit echt iemand positief over de Khruangbin live experience zien schrijven.
Op BKS 2018 was het echt de juiste act op de zondagmiddag, maar dat is al eventjes geleden.

Ik zou persoonlijk als headliner een Malugi B2B Marlon graag zien. Die twee zijn samen echt een geweldige combi en hun boilerroom van vorige maand is helemaal ontploft. Geweldig veel energie en een echte show die bestaat uit non stop bangers! Zeker het luisteren waard. Zou een mooie inleiding zijn voor een drukke nacht op het terrein.

Verder zou Nelly Furtado mij heerlijk lijken einde van de middag en Moby in de bravo!

Als rapper zie ik Kendrick Lamar ook echt als een statement, als hij nu niet te groot is. Hij heeft er al vaker gestaan.. Voor het jongere publiek is Travis ook bezig met een tour, die kan wel een feestje maken. Twijfel of de oude generatie daar zin in heeft.

En rock is Green day natuurlijk de absolute droom, ook al neem ik aan dat Queens of the stone age m gewoon weer pakt

Ik hoop dat ik niet te optimistisch denk, die B2B zou echt voor een geweldig feest zorgen!

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik zou persoonlijk als headliner een Malugi B2B Marlon graag zien. Die twee zijn samen echt een geweldige combi en hun boilerroom van vorige maand is helemaal ontploft. Geweldig veel energie en een echte show die bestaat uit non stop bangers! Zeker het luisteren waard. Zou een mooie inleiding zijn voor een drukke nacht op het terrein.

Verder zou Nelly Furtado mij heerlijk lijken einde van de middag en Moby in de bravo!

Als rapper zie ik Kendrick Lamar ook echt als een statement, als hij nu niet te groot is. Hij heeft er al vaker gestaan.. Voor het jongere publiek is Travis ook bezig met een tour, die kan wel een feestje maken. Twijfel of de oude generatie daar zin in heeft.

En rock is Green day natuurlijk de absolute droom, ook al neem ik aan dat Queens of the stone age m gewoon weer pakt

Ik hoop dat ik niet te optimistisch denk, die B2B zou echt voor een geweldig feest zorgen!
Marlon als headliner is treurig

Ik moest eigenlijk direct denken aan Marlon Hoffstadt, ik durf er sowieso wel iets voor te verwedden dat hij volgend jaar ontzettend hoog op het affiche staat. Met nog een dikke show erbij heb je wellicht best een headliner te pakken.
Had iets dergelijks inderdaad al eerder gezegd in het 2024 topic

Gezien zijn berichten op social media het afgelopen jaar, lijkt het mij dat hij dat zelf ook wel ziet zitten.
Als je er dan een b2b met Ki/Ki of Malugi neer zet met een dikke lichtshow heb je gewoon een naam die eventueel die late alpa spot nog kan vullen (na de headliner zoals Charlotte de Witte paar jaar terug. Giga veel hype heeft hij momenteel onder zijn vleugels.

Van mij mogen Marlon Hoffstad of een andere DJ best de Alpha afsluiten, alleen enkel als dit gebeurt op een late spot na de headliner in de Alpha zoals in 2023? Dus alsjeblieft niet als een headliner, maar meer als alternatief voor de vroege nacht, zodat het qua verspreiding van mensen ook allemaal wat beter gaat.

Op een headliner positie zie ik persoonlijk liever een live act (daar valt een Fred Agian dus ook onder).

Van mij mogen Marlon Hoffstad of een andere DJ best de Alpha afsluiten, alleen enkel als dit gebeurt op een late spot na de headliner in de Alpha zoals in 2023? Dus alsjeblieft niet als een headliner, maar meer als alternatief voor de vroege nacht, zodat het qua verspreiding van mensen ook allemaal wat beter gaat.

Op een headliner positie zie ik persoonlijk liever een live act (daar valt een Fred Agian dus ook onder).
Helemaal mee eens, denk ook niet dat Lowlands Marlon snel als headliner van een dag zou neerzetten.

Helemaal mee eens, denk ook niet dat Lowlands Marlon snel als headliner van een dag zou neerzetten.
Hij staat echt heel hoog in populariteit onder DJ's. Stond met ADE in de ArenA en draait precies wat er nu helemaal in is. Armin van Buuren op sziget zou minder hype hebben denk ik persoonlijk, maar ik ben ook een liefhebber haha. Een B2B met Malugi of KI/KI zou ik zeker als afsluiter voor de Alpha willen zien. En met mij denk ik heel het jonge publiek! Het is een flinke toonzetter voor de rest van de avond

Hij staat echt heel hoog in populariteit onder DJ's. Stond met ADE in de ArenA en draait precies wat er nu helemaal in is. Armin van Buuren op sziget zou minder hype hebben denk ik persoonlijk, maar ik ben ook een liefhebber haha. Een B2B met Malugi of KI/KI zou ik zeker als afsluiter voor de Alpha willen zien. En met mij denk ik heel het jonge publiek! Het is een flinke toonzetter voor de rest van de avond
Hij is absoluut giga populair, maar is dat echt de koers die je als festival op wilt gaan? Volgens die logica kan je namelijk ook Benwal en inderdaad Ki/Ki een dag laten afsluiten, maar een festival als Lowlands zou toch vooral om de live acts moeten gaan. Begrijp mij niet verkeerd, ik omarm de trance/hardhouse revival enorm, maar ik denk dat je als Lowlands op iets anders moet mikken. Marlon Hoffstadt is bij uitstek een naam die alleen al tijdens Koningsdag op 5 verschillende plekken te zien zal zijn, wil je die dan als headliner op een festival als Lowlands? Gewoon lekker in de Alpha programmeren na een act als Charli XCX, dan is iedereen blij.

Maar CDW en Underworld waren toch gewoon dé headliners die avond? Vond dat uurtje (?) verschil niet heel interessant, los van het feit dat het beter aansloot op het nachtprogramma.

Marlon b2b Malugi hoeven van mij niet echt. Marlon DGTL zien headlinen en had toen heel erg het gevoel dat ik hem al op z’n piek zag. Als ik de ADE geluiden van die Daddycation show lees klopte dat gevoel wel… Geef dan maar die spot aan Ki/Ki b2b Armin!

• Leuk
Waarderingen: Athos en Dante
Maar CDW en Underworld waren toch gewoon dé headliners die avond? Vond dat uurtje (?) verschil niet heel interessant, los van het feit dat het beter aansloot op het nachtprogramma.

Marlon b2b Malugi hoeven van mij niet echt. Marlon DGTL zien headlinen en had toen heel erg het gevoel dat ik hem al op z’n piek zag. Als ik de ADE geluiden van die Daddycation show lees klopte dat gevoel wel… Geef dan maar die spot aan Ki/Ki b2b Armin!
Ja het was dat jaar voor mij niet heel duidelijk wie de headliners waren. Billie Eilish, Florance & the machine en NBT voelde toen voor mij aan als de headliners, bij de bekendmaking.
Maar inderdaad als ik de clashfinder open, dan waren Billie, CDW & Underworld de headliners. Waarbij een Underworld voor mij wel veel meer als een headliner aan voelt op LL dan een CDW.

Toch zou het concept, Headline live act tot 23:00 en van 23:30 tot 01:00 een DJ in de Alpha mij wel prettig lijken, alleen zal dat qua vergunning miss lastig gaan?

• Leuk
Waarderingen: davadude en WTSGD

CDW wel na het wegvallen van Florence, zonder die annulering denk ik toch dat je Florence wel als de headliner van die dag kon zien.

Eens met Marlon. Voor de ultieme koorstdroom zou ik er een b3b van willen maken met Job Jobse er nog bij, maar eigenlijk mag het van mij nog wel een jaar zonder Ki/Ki en Job.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en WTSGD
Toch zou het concept, Headline live act tot 23:00 en van 23:30 tot 01:00 een DJ in de Alpha mij wel prettig lijken, alleen zal dat qua vergunning miss lastig gaan?

Ja, en je zorgt ook wel voor extra druk op het nachtprogramma denk ik als je DJs in de Alpha gaat programmeren. Kan me voorstellen dat ze niet heel vrolijk waren met die stoet van strakstaande mensen na CDW naar de Bravo, waar het vervolgens beetje grimmig druk werd haha

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Benieuwd of er komende editie weer een hard-techno achtige artiest op Lowlands staat na het succes van Brutalismus 3000 (al was dat natuurlijk ‘live’)?

9x9 staat bijv. op Sziget en DGTL. Zou een acid-set van hun wel tof vinden, maar draaien tegenwoordig erg plat… dan hoeft het van mij niet zo haha
Rikhter of SNTS zou ik vet vinden

Users who are viewing this thread