Pukkelpop 2025

Ik vind het een verschrikkelijk nummer.
Kan wel komen omdat ik de Gotye versie zovele jaren geleden al niet meer kon horen natuurlijk.

Ik meen me te herinneren dat ze in 2015 bij het 30-jarige jubileum een paar maanden voor het festival begon een grote aftelklok plaatsten op de hoek van het festivalterrein. Hopelijk doen ze dat opnieuw voor deze jubileum editie, ik vind dat zalig en kan daar van genieten telkens ik voorbij de Pukkelpop wei fiets(te) of passeer(de) met de auto kunnen zien hoe lang het nog is tot het festival begint. Ze deden dat toen Onder #pkp15countdown op sociale media. En wat mij betreft mogen ze dat gerust elk jaar doen niet alleen bij een jubileum jaar.
IMG_4087.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dave
Updated..

Pas gerust aan als je dingen beter ziet.
Op basis van de discussie ivm de plaats van Justice, vraag ik me af: zou Pukkelpop ervoor kiezen om elke avond met iets dansbaars af te sluiten in de Marquee? Want dan zou het inderdaad zomaar kunnen dat Jamie XX (vrijdag), Justice (zondag) en op zaterdag dan De Jeugd van Tegenwoordig (quasi zeker dat die niet lager dan Ronnie Flex staan, en Lotto Arena zo goed als uitverkocht)...

Op basis van de discussie ivm de plaats van Justice, vraag ik me af: zou Pukkelpop ervoor kiezen om elke avond met iets dansbaars af te sluiten in de Marquee? Want dan zou het inderdaad zomaar kunnen dat Jamie XX (vrijdag), Justice (zondag) en op zaterdag dan De Jeugd van Tegenwoordig (quasi zeker dat die niet lager dan Ronnie Flex staan, en Lotto Arena zo goed als uitverkocht)...
Zou leuk zijn!

Ik zie de Jeugd ook nog wel op de Stikstof plaats staan in de dance hall
Die openen vast wel de Main Stage, ze gaan die niet tegenover A$AP programmeren. Dat is achterlijk. De Pommelien- of Clouseau-truc als het ware: zo vroeg mogelijk een volle wei hebben, want dan wordt er langer gedronken.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Niet gooien met stenen of tomaten, maar op een festival als Pukkelpop, zou Qotsa evengoed de Marquee kunnen headlinen.
Gelukkig hebben artiesten (vooral hun management) nog bepaalde eisen. Maar het zal ongetwijfeld minder druk bij QOTSA zijn dan bij Douchii en dat is ook prima. Fijn om wat meer bewegingsruimte te hebben dan 😁.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Gelukkig hebben artiesten (vooral hun management) nog bepaalde eisen. Maar het zal ongetwijfeld minder druk bij QOTSA zijn dan bij Douchii en dat is ook prima. Fijn om wat meer bewegingsruimte te hebben dan 😁.
Unpopular opinion of the day: Ik heb helemaal geen probleem met een clash van 2 sterke artiesten om exact deze reden.

Liever 1 artiest op een aangename manier zien mét bewegingsruimte dan 2 artiesten zien van 500m als een sardien.

• Leuk
Waarderingen: CSM en Pukkelpopper
Sorry hoor maar we hebben dringend een stage indeling nodig want ik kan er totaal niet aan uit op de website ik kan toch niet de enige zijn, je zou denken dat alle namen al per stage gesorteerd staan per dag dat je alleen moet puzzelen in je hoofd welke stage je waar moet zetten bij de juiste hoeveelheid namen (als je begrijpt wat ik bedoel) maar dan kom je bijvoorbeeld op vrijdag bij Amelie lens maar je zit nog bij dance hall in je hoofd maar dat gaan ze nooit doen die sluit sowieso de boiler af en daaronder staat Rudimental maar die gaan ze op de Main stage zetten daar ben ik zeker van. Wat ik wil zeggen is dat er geen enkele logica is bij de line-up op de website. Of ligt het aan mij. Ik krijg daar kortsluiting van in mijn hoofd. De stage indeling zou dat probleem oplossen.
https://www.pukkelpop.be/nl/line-up/vrijdag/overzicht

Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar we hebben dringend een stage indeling nodig want ik kan er totaal niet aan uit op de website ik kan toch niet de enige zijn, je zou denken dat alle namen al per stage gesorteerd staan per dag dat je alleen moet puzzelen in je hoofd welke stage je waar moet zetten bij de juiste hoeveelheid namen (als je begrijpt wat ik bedoel) maar dan kom je bijvoorbeeld op vrijdag bij Amelie lens maar je zit nog bij dance hall in je hoofd maar dat gaan ze nooit doen die sluit sowieso de boiler af en daaronder staat Rudimental maar die gaan ze op de Main stage zetten daar ben ik zeker van. Wat ik wil zeggen is dat er geen enkele logica is bij de line-up op de website. Of ligt het aan mij. Ik krijg daar kortsluiting van in mijn hoofd. De stage indeling zou dat probleem oplossen.
https://www.pukkelpop.be/nl/line-up/vrijdag/overzicht
De clashfinder die Kachelle heeft gemaakt is zoals het zal zijn, met enkele kleine verschillen

Users who are viewing this thread