Rock Werchter 2025

Linkin Park doet het.

Nog nooit(!) eerder gebeurd in de geschiedenis van De Afrekening: één band die de top 3 domineert. Tot nu.

🥇 'The Emptiness Machine'
🥈 'Heavy Is The Crown'
🥉 'Two Faced'
Nu. Zou dit zich kunnen vertalen in een forse stijging in de tijdloze?

Does anyone know when the packages for the Hive Resort will be announced? Now I see on the website that the Camping Hive Resort section does not exist.

Maruja vandaag gesproken op zeitgeist, gaven aan festivals te gaan doen deze zomer maar ze wisten nog niet welke. Gaan ook volgend jaar een debuutalbum uitbrengen. Beste optreden van de dag dus die zie ik graag op de Slope komen
Mooi dat die na enkele veelbelovende ep's aan een debuut aan het werken zijn zeg. Hoewel, die kunnen een uur muziek jammen, het opnemen en het uitbrengen als album en iedereen zou het nog geweldig vinden haha.

Communication and clearance from the agents. Intention was to announce Weezer and FF too, because it could improve the ticket sales (typical names that could interest the combi buyers). On the other hand, agent Mark Amborwas pushing to announce, was not in the original batch.

(from Ken)

Communication and clearance from the agents. Intention was to announce Weezer and FF too, because it could improve the ticket sales (typical names that could interest the combi buyers). On the other hand, agent Mark Amborwas pushing to announce, was not in the original batch.

(from Ken)
I remember from this that both bands will be present 🎉

I remember from this that both bands will be present 🎉
Dan zou je toch zeggen dat, als het stimuleren van de combi verkoop de aanleiding was, de aankondiging van Franz Ferdinand, Weezer (en Nia Archives) niet lang op zich laat wachten.

Mooi dat die na enkele veelbelovende ep's aan een debuut aan het werken zijn zeg. Hoewel, die kunnen een uur muziek jammen, het opnemen en het uitbrengen als album en iedereen zou het nog geweldig vinden haha.
Super goede gasten ook. Saxofonist had al de alcoholische versnaperingen op wel. Live is het echt een bom, die gaan het nog wel ver schoppen

Gisteren ook bij Zeitgeist. Maruja live inderdaad een atoombom, mijn lievelingsband van het moment. Aardige gasten en de zanger nog even gesproken nadat ze de moshpit mee in sprongen tijdens Enola Gay. Dat zijn wel de bands die Rock Werchter een plek op de Slope mag/moet geven: Maruja, Geordie Greep, DITZ en Enola Gay.

• Leuk
Waarderingen: DontClingToLife en wil
Gisteren ook bij Zeitgeist. Maruja live inderdaad een atoombom, mijn lievelingsband van het moment. Aardige gasten en de zanger nog even gesproken nadat ze de moshpit mee in sprongen tijdens Enola Gay. Dat zijn wel de bands die Rock Werchter een plek op de Slope mag/moet geven: Maruja, Geordie Greep, DITZ en Enola Gay.
Moet zeggen dat ik een beetje DITZ moe ben. Heb die afgelopen jaar zowat overal zien verschijnen

• Leuk
Waarderingen: festirock en Nelios
Krijgt nu wel een FOMO gevoel wat betreft Maruja nu ik gister last minute niet heb kunnen gaan. Snel op halerhaling in Nijmegen dan maar 🤞

Users who are viewing this thread