Rock Werchter 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.609
7.598
Naast de aangekondigde concerten van 10 tot 21 juni 2025 gaat QUEENS OF THE STONE AGE nu ook optreden op het festival SICK NEW WORLD in LAS VEGAS op 12 april 2025. Dit is het eerste echte nieuwe festivaloptreden van QOSA. Het genezingsproces van Josh loopt beter dan verwacht. Dit geeft ook hoop dat ze van april tot 21 juni touren in de VS om nadien richting Europa te trekken voor Glastonbury en Rock Werchter 2025.
Pukkelpop.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.481
725
Naast de aangekondigde concerten van 10 tot 21 juni 2025 gaat QUEENS OF THE STONE AGE nu ook optreden op het festival SICK NEW WORLD in LAS VEGAS op 12 april 2025. Dit is het eerste echte nieuwe festivaloptreden van QOSA. Het genezingsproces van Josh loopt beter dan verwacht. Dit geeft ook hoop dat ze van april tot 21 juni touren in de VS om nadien richting Europa te trekken voor Glastonbury en Rock Werchter 2025.
Er is geen echte reden om RW als kanshebber te zien. De aangekondigde data in 2025 zijn nog steeds een verderzetting van de tour waarmee ze al eens op RW (en zowat alle geschikte juni/juli festivals) gestaan hebben.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
481
271
Parkway Drive kunnen we ook van het lijstje festivals schrappen. Ze komen op een oktober 2025 naar Vorst Nationaal met een grootse eigen productie voor hun 20jarig bestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.685
2.334
Swift is zoals de Boss, U2 of de Stones. Het zou fantastisch zijn zo een act op je main festival te hebben maar tevens ook een vloek.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
165
126
Zou me verbazen als ie dat gaat uitverkopen. Aan de andere kant, ik snap de hype rondom zijn persoon al eventjes niet, dus waarschijnlijk zit ik er ook faliekant naast.
Surely would be billed as a Co-Headliner/big sub. Having Sam under one of the smaller headliners such as Fred/Olivia would work I’d imagine.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
191
161
Zou me verbazen als ie dat gaat uitverkopen. Aan de andere kant, ik snap de hype rondom zijn persoon al eventjes niet, dus waarschijnlijk zit ik er ook faliekant naast.
Die heeft mij op zijn laatste passage toch verbaasd in positieve zin. Ik kende er niet al te veel van en ik weet dat ik toen zei tegen mijn vriendin dat we zouden gaan zien als hij een solo show gaat geven. Dus dan maar naar het Sportpaleis zeker? :)
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
191
161
Parkway Drive kunnen we ook van het lijstje festivals schrappen. Ze komen op een oktober 2025 naar Vorst Nationaal met een grootse eigen productie voor hun 20jarig bestaan.
Nog zo een groep die zich aan mij verkocht heeft afgelopen editie. Ik ga dus ook naar Vorst als het lukt om tickets te kopen.

Update: tickets binnen :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: triarc

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.422
1.498
Naast de aangekondigde concerten van 10 tot 21 juni 2025 gaat QUEENS OF THE STONE AGE nu ook optreden op het festival SICK NEW WORLD in LAS VEGAS op 12 april 2025. Dit is het eerste echte nieuwe festivaloptreden van QOSA. Het genezingsproces van Josh loopt beter dan verwacht. Dit geeft ook hoop dat ze van april tot 21 juni touren in de VS om nadien richting Europa te trekken voor Glastonbury en Rock Werchter 2025.
Is dat niet wat snel, een week later al op Glastonbury? Bands nemen meestal tussen twee continenten in iets langer rustpauze. Metallica hadden we om die reden ook al afgeschreven voor Werchter ;).
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.123
602
Hoho, niet stiekem Queens of the Stone Age en the Smile gaan inpikken voor Werchter. Ik ga naar beide festivals, maar wil ook op Pukkelpop een leuke line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Tinus101

Support act
21 nov 2022
983
1.179
Hoho, niet stiekem Queens of the Stone Age en the Smile gaan inpikken voor Werchter. Ik ga naar beide festivals, maar wil ook op Pukkelpop een leuke line-up.
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) ook weer naar beide, dus het rondje deze zomer mag voor mij zowel juli als augustus zijn:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken