Pinkpop 2025

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
165
126
You don’t understand sarcasm.

I was saying there’s bound to be an announcement as I’m away! I really thought people would understand a joke but guess not.

Just to make it simple for you, I don’t have any inside any inside information on RW or any overseas festival. I frequent on other forums where we share information such as the list I mentioned previously like the one where acts have asked to be considered for 2025 (and a few for 2026) festivals. The only real in with a band I have is with Depeche Mode hence why I said they’re not playing
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
203
169
Ik kijk net op de site van Pinkpop en ik zie alleen maar 6 foto's onder elkaar en verder niets, doe ik iets verkeerd of begint er iets te leven?
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
568
262
Ik kijk net op de site van Pinkpop en ik zie alleen maar 6 foto's onder elkaar en verder niets, doe ik iets verkeerd of begint er iets te leven?
Ik denk dat er aan gesleuteld wordt idd, ik keek net en kreeg alleen de aftermovie te zien met daaronder een banner ‘tickets on sale now’
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
620
623
Ja en daar ga ik niet heen, Pinkpop is en blijft mijn festival wat er ook komt.
Girl Why Dont We Have Both GIF
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
620
623
morgen in ieder geval afvallers voor Pinkpop, dan komt Jera met de eerste namen
Currents, Motionless in White, Nothing More, Fit for an Autopsy, Stick to your guns, H2O, Stray from the Path, Thrice, Hot Water en Yellowcard
Yellowcard was ook een typische Pinkpop naam geweest imo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.645
6.846
De eerste headljner wordt natuurlijk Justin Timberlake.. Of bewaren ze het het beste tot het laatst.. 😬
als Pinkpop met nieuws komt is het neem ik aan de 3 headliners met een 20 a 25 tal eerste namen (na Janet Livv dan), met meteen ook de bekendmaking van de start verkoop...
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
218
188
als Pinkpop met nieuws komt is het neem ik aan de 3 headliners met een 20 a 25 tal eerste namen (na Janet Livv dan), met meteen ook de bekendmaking van de start verkoop...
Als ze weer zo laat als vorig jaar komen wel, maar aangezien ze nu vrij vroeg zijn (naar alle waarschijnlijkheid) zullen ze wel niet alle namen tegelijk droppen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.167
2.158
als Pinkpop met nieuws komt is het neem ik aan de 3 headliners met een 20 a 25 tal eerste namen (na Janet Livv dan), met meteen ook de bekendmaking van de start verkoop...
Het is een beetje de strategie waar je voor kiest. Persoonlijk zou ik de eerste 2 headliners apart droppen. En de laatste tegelijk met als het kan de hele line up of in ieder geval het grootste gedeelte.
Start kaartverkoop meteen vermelden bij de eerste headliner en gaan met die banaan.......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken