Soundbar

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik wil graag een soundbar aanschaffen om de hits op standje burenruzie en toch goede kwaliteit te kunnen luisteren. Tips uit eigen ervaring!?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.794
7.647
Ik wil graag een soundbar aanschaffen om de hits op standje burenruzie en toch goede kwaliteit te kunnen luisteren. Tips uit eigen ervaring!?

Wat mij is verteld is dat je beter boxen kan doen dan een soundbar, maar dan zit je wel met een hogere prijs natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Volgens mij heeft de Consumentenbond net een vracht soundbars gereviewd. Misschien daar eens tussen kijken?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
335
341
Wat is voor je belangrijk? Prijs? Looks? Functionaliteiten? Moet het groot of klein zijn? Welke aansluitingen en verbindingsmogelijkheden vindt je belangrijk?
Moet het echt een soundbar zijn of mogen speakers ook?

Misschien handig om een keer een aantal winkels te bezoeken en ervaringen op te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Opzich heb ik ook niks tegen speakers eigenlijk. Gaat vooral om spotify of youtube muziek afspelen, streamen vanaf telefoon daarnaar is dan wel handig
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Opzich heb ik ook niks tegen speakers eigenlijk. Gaat vooral om spotify of youtube muziek afspelen, streamen vanaf telefoon daarnaar is dan wel handig
Dat gebruik ik eigenlijk ook meer op de soundbar dan content via de tv🤣
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.111
Ik heb zelf een setje van deze, wellicht een generatie oudere variant maar zelfde idee. Product is op dit moment niet nieuw beschikbaar bij Hifi Klubben zie ik, maar wel in de outlet voor minder geld. Terwijl de prijs/kwaliteit verhouding nieuw al heel behoorlijk is, naar mijn mening. Ik heb ze indertijd samen met mijn platenspeler gekocht, omdat die heel basic is en geen phono-voorversterker heeft, maar die zit in deze speakers ook al ingebouwd. Verder kunnen ze bluetooth, aux, en optische input aan. En je kunt ze eventueel uitbreiden met bijpassende subwoofer, mocht je meer bas willen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Opzich heb ik ook niks tegen speakers eigenlijk. Gaat vooral om spotify of youtube muziek afspelen, streamen vanaf telefoon daarnaar is dan wel handig
Geen idee wat je budget is, maar dan zou ik sowieso even kijken naar een WiFi soundbar (Sonos) oid. Je sluit hem direct aan de op de tv. Daarnaast kun je via een app allerlei streamingsdiensten koppelen en via een app bedienen. Een soundbar geeft echt een goed en vol geluid in de hele kamer.

Daarnaast is het voordeel dat ze ook nog eens uitbreidbaar zijn. Mocht je bijvoorbeeld in de toekomst een surround geluid/subwoofer willen. Maar laat je vooral goed informeren. Ik ben zelf alleen bekend met Sonos, maar er zijn ongetwijfeld betere/goedkopere alternatieven
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken