Fontaines D.C.

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Plus eind mei is voor een zaalshow misschien minder populaire tijd gezien al drukke agenda van velen. Fontaines ook op een zaterdag, sowieso vaak goed verkopende concertdagen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Tot nu toe ook de enige EU datum die is uitverkocht. Altijd bijzonder hoe goed concerten hier in Nederland lopen.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Skinty Fia is echt gruwelijk goed! Verder verkies ik wel Dogrel boven A Hero's Death, maar kan het allemaal heel erg smaken (y)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Heel fijn dat er een tweede show is bijgekomen. Goede reden om lang wakker te blijven tegen de jetlag!
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
343
Wow ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan,nu extra blij met mn pre-sale tickets
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Alles wijst erop dat ze volgend jaar één van de headliners zijn op BKS (zelfde organisator als AFAS shows). Wellicht is er toen met het management afgesproken dat ze dit jaar niet op een ander NL festival mogen spelen?

Moet haast wel. Ik denk dat Lowlands ze ook graag had willen hebben maar dat er al een deal was gesloten met Friendly Fire.
Hopelijk volgend jaar BKS headliner, zou heel terecht zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Van mijn sokken geblazen op de eerste Loose Ends en ze daarna nog geen slechte show zien geven. Met Paradiso en Primavera als uitschieters voor mij. Heel erg jammer dat ze dit jaar niet op Lowlands staan. Aan het overwegen om naar Pukkelpop te switchen, zodat ik ze dit jaar toch nog kan zien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
Skinty Fia is echt gruwelijk goed! Verder verkies ik wel Dogrel boven A Hero's Death, maar kan het allemaal heel erg smaken (y)
Ik ga met MadMandra27 mee, heb ook een zwak voor het debuut tegenover AHD. Maar het zit allemaal erg dicht bij elkaar. In Paradiso gezien na Dogrel, was echt al gedenkwaardig. Later nog Tivoli en BKS, waarbij die laatste voor mij de minste was, op die ONE. Echt een band voor in de zalen, wat mij betreft. Maar met nóg een sterke plaat zie ik ze toch wel naar de headline slot op festivals als BKS gaan!
 
  • On fire
Waarderingen: MadMandra27

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Heb ze in 2018 op uitwisseling in de leicester O2 academy gezien als voorprogramma van shame. Stonden toen nog voor een halfvolle zaal 6 nummers te spelen, eerste plaat was nog niet uit en bijna niemand kende ze. Vond t toen ook nog niet heel boeiend want de zanger had zo'n aparte stem. Inmiddels is die mening na 3 albums en 4 live shows enorm omgeslagen.

Blij met de extra datum! Had op de originele datum al kaarten voor helldorado dus zo kan ik ze alsnog meepakken.
 

whitecoat

Playlistbediener
19 nov 2023
10
12
Tivoli was mijn eerste echte concert weer na Corona. Misschien dat dat ook meespeelt maar ik vond het legendarisch. Ga ze ook nog op Cabaret Vert zien in augustus (met Clockworks, Flogging Molly, PJHarvey en Queens of Stone Age een mi geweldige line up)
 
  • Leuk
Waarderingen: rubenv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken