Morgen om 17 h 00 dus de line up van Hellfest. Normaal werk ik 09 h 00 - 17 h 00, maar ik blijf toch iets langer morgen (ik tik wel uit) om de Hellfest line up te bestuderen. Want ik moet eerlijk toegeven: ik ben er meer stoked voor dan ik durf te bekennen. De donderdag wordt zoinzo voor mij Graspop. Maar als Hellfest een leuke line up in elkaar heeft geknutseld, sluit ik niet uit dat ik nog een of 2 dagen Hellfest doe. De vrijdag van Graspop zit mij tegen eerlijk gezegd, dus op vrijdag werken en dan in de avond naar Frankrijk voor nog twee dagen Hellfest zou ideaal zijn. Dan hoop ik wel op die twee dagen dat Hellfest van Graspop nog heeft: Kittie, King Diamond, Seven Hours Of Violet, Savatage, King Diamond en Angelus Apatrida. Dat zijn namelijk de interessante Graspop namen die niet op donderdag spelen en die ik nog nooit zag.
Als Hellfest deze namen heeft en daarnaast nog Slayer en/of System Of A Down en/of Linkin Park en/of Slipknot en/of Korn op zaterdag en/of zondag (en/of vrijdag evt), dan kan dat interessant worden. Al sluit ik enige combinaties met Copenhell en Pinkpop (wegens Muse) ook niet uit. De donderdag is tot hier toe de enige Graspop dag die voor mij vast staat. En als ze dan ook nog eens Cky, Crucified Barbara, The Prodigy, Opeth zouden hebben, dan zou het feest helemaal compleet zijn!