Graspop Metal Meeting 2025

Dat zou ik niet durven zeggen...
Kerry King en Paul Bostaph spelen in Europa deze zomer en dat is de helft van Slayer.
Tel daarbij dat Slayer niet gaat touren, maar wel openstaat voor een drietal optredens, dan is een combo Hellfest / GMM mogelijk...
Dat King en Bostaph on tour zijn niet met Slayer maakt de kans op Slayer kleiner, niet groter.

Zeer sterke line-up van de Lokerse Feesten alvast. Na eerst Gojira van iedereen weg te stelen, nu toch enkele bands te pakken die vorige editie nog op Graspop floreerden. Zijn het de meest typische metalbands, dat zeker niet. Maar toch mooi om te zien dat een iets kleiner festival zo een namen te pakken heeft, en dat na vorige editie Korn te hebben gehad.
De zondag is dan ook niet meer de metaldag, dat is nu de dinsdag met Gojira (vorig jaar Korn).
Op Lokerse Feesten heeft iedere dag een ander 'thema'. Voor de zondag met EC en Pendulum is dat zoiets als 'hardere, elektronische, dansbare, metalachtige bands'.

Overigens mag LF dan een relatief klein festival zijn, ze hebben naar verluidt wel een behoorlijk budget beschikbaar (met dan Alcatraz dacht ik).

• Leuk
Waarderingen: TNFke en LastResort
De enige die in Europa is is holt die is op tour met exodus. En die zal wel op graspop staan denk ik.
Snap niet waarom iedereen maar steeds Slayer wilt terwijl er zoveel nieuwe bands zijn die er nog nooit stonden.
Slayer heeft 10 keer op graspop gestaan en tourt niet.
Gezien de sommige bands die nu voor de 2e of 3e keer in 4 jaar komen vind ik na 6 jaar Slayer terug halen alles behalve een ramp hoor😂. Ze komen niet I know😉. Maar er staat zoveel op herhaling dat die redenering (ze zijn al 10 keer geweest) nu niet echt hout snijd😝. Ze zijn langer niet geweest dan 60% van de huidige line up denk ik😂

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Graspop. Ik zie ze er op vrijdag nog wel bij worden gezet.

21:40 - 23:00 Falling In Reverse, North Stage

23:10 - 00:30 Slipknot, South Stage

00:40 - 02:00 The Prodigy, North Stage

Zoiets zou prima kunnen toch? Of is die gozer van FIR te arrogant daarvoor?

Users who are viewing this thread