Graspop Metal Meeting 2025

festivalryo

Support act
9 feb 2019
875
1.729
Sonic Temple Festival (US) on their socials:

We are launching your 2025 Artist Announcements with the most requested band to play Sonic Temple of all-time, along with two other major names.
THURSDAY. 7AM EST. Prepare for the Sonic debut of one of the undisputed, greatest Rock & Metal bands in history.


This could be interesting. There is usually a decent overlap of Sonic Temple / Graspop bands as it takes place just a few weeks before the EU festival season begins.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Loek123

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Sonic Temple Festival (US) on their socials:

We are launching your 2025 Artist Announcements with the most requested band to play Sonic Temple of all-time, along with two other major names.
THURSDAY. 7AM EST. Prepare for the Sonic debut of one of the undisputed, greatest Rock & Metal bands in history.


This could be interesting. There is usually a decent overlap of Sonic Temple / Graspop bands as it takes place just a few weeks before the EU festival season begins.
Grote geruchten gaan om Linkin Park en Metallica bij Sonic Temple, samen met Slayer en Alice in Chains zijn dat de grootste geruchten.
Metallica zou een voorjaars tour doen in de US. Niet heel uitgebreid, maar wel een stuk of 10 stops. Dus wie weet.

Metallica naar GMM?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

jbj

Dagopener
11 okt 2022
641
918
Sonic Temple Festival (US) on their socials:

We are launching your 2025 Artist Announcements with the most requested band to play Sonic Temple of all-time, along with two other major names.
THURSDAY. 7AM EST. Prepare for the Sonic debut of one of the undisputed, greatest Rock & Metal bands in history.


This could be interesting. There is usually a decent overlap of Sonic Temple / Graspop bands as it takes place just a few weeks before the EU festival season begins.

Om één of andere reden komt SOAD in mij op 🙃
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Ze geven aan maar 1 echte headliner morgen aan te kondigen dus zal dan niet in een keer linkin park en metallica zijn
Ik verwacht dat ze bij Linkin Park nog wachten met aankondigen tot ze deze kleine tour op zn minst gedaan hebben. Lijkt me best logisch, gezien het toch enkel september is en ze niet de hele hype van de tour onderbreken met nog een aankondigen ineens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.373
1.450
Ik verwacht dat ze bij Linkin Park nog wachten met aankondigen tot ze deze kleine tour op zn minst gedaan hebben. Lijkt me best logisch, gezien het toch enkel september is en ze niet de hele hype van de tour onderbreken met nog een aankondigen ineens.
Seoul en Bogota zijn pas later in het jaar, in november geloof ik. Dus volgens uw theorie kondigen die pas dan verdere shows aan


Metallica las ik dat er deze week nog een aankondiging voor Noord Amerika ging komen. Zullen volgend jaar ook wel in Europa staan maar waar juist blijft de vraag. In België stonden ze nog niet met 72 seasons dus zal er wel bij zijn. Maar waar? Oostende? Werchter? Of ... ?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.752
8.689
Zou het niet gewoon Iron Maiden zijn? Die spelen daar niet zo vaak op festivals als hier geloof ik?

Al is Linkin Park ook goed mogelijk inderdaad

EDIT: Ik zie nu dat het festival pas sinds 2019 bestaat en Iron Maiden, Metallica en Linkin park er alle 3 nog nooit gestaan hebben. Lijken me dus alle 3 wel goed mogelijk maar ik zet mijn geld maar op Metallica/Maiden. Ik verwacht geen Linkin Park announcement tot die tour is afgerond zoals @PimSp al zei
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Verwacht eerder van linkin park in oktober iets aangezien er best een gat tussen de seoul (28 september) en bogota (11 november) en ze dan de hype kunnen houden tot hun album uitkomt
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en festivalryo

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Seoul en Bogota zijn pas later in het jaar, in november geloof ik. Dus volgens uw theorie kondigen die pas dan verdere shows aan
Ah, ik was ervan in de veronderstelling dat alles september was. Maar kan inderdaad wel na de eerste reeks, en voor die 2 shows zijn.
Voor Amerikanen zijn die shows niet heel spannend, behalve voor de echte die hard fans.
En dan hebben ze ook nog hype tot het album, inclusief het festival die mee kan gaan hypen, waardoor er iets meer aandacht is voor dat album.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
418
619
Sonic Temple Festival (US) on their socials:

We are launching your 2025 Artist Announcements with the most requested band to play Sonic Temple of all-time, along with two other major names.
THURSDAY. 7AM EST. Prepare for the Sonic debut of one of the undisputed, greatest Rock & Metal bands in history.


This could be interesting. There is usually a decent overlap of Sonic Temple / Graspop bands as it takes place just a few weeks before the EU festival season begins.
Probably Metallica, as PimSp said because tour announcement is coming.

So Metallica on Graspop
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
69
43
I can see that !

Headliners

Gojira
Slipknot
Marylin Manson
Korn
Ghost
The offspring
Deftones
Iron Maiden

under headliner

Évanescence
Dream Theater
Bullet for My valentine
Papa Roach
Falling in reverse
Electric Callboy
A day to remember
Pantera


Others names

Trivium
Motionless in white
Beartooth
Apocalyptica
Opeth
In flames
Behemoth
Spiritbox
The warning
Lorna shore
Alestorm
Airbourne
Hollywood undead
Serj Tankian
Power Trip
Landmvrks
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
I can see that !

Headliners

Gojira
Slipknot
Marylin Manson
Korn
Ghost
The offspring
Deftones
Iron Maiden

under headliner

Évanescence
Dream Theater
Bullet for My valentine
Papa Roach
Falling in reverse
Electric Callboy
A day to remember
Pantera


Others names

Trivium
Motionless in white
Beartooth
Apocalyptica
Opeth
In flames
Behemoth
Spiritbox
The warning
Lorna shore
Alestorm
Airbourne
Hollywood undead
Serj Tankian
Power Trip
Landmvrks
The Offspring zal niet nog eens een trede hoger staan en als headliner neergezet worden. Precies dezelfde hoogte als de vorige keer is ideaal voor zo'n band.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.683
3.514
Heb Sabaton weer een kans gegeven met een paar luisterbeurt en, maar daar ga ik niet inkomen. Het is kwaliteit hoor. Maar voor mijn oren heel veel hetzelfde.
 
  • Leuk
Waarderingen: SweetJesus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken