Lokerse Feesten 2024

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
Persoonlijk ben ik best hyped voor Dillenger Escape Plan! Heb die jongens jaren geleden tijdens de "laatste tour" gezien, heel mooi dat ze nu een kleine reunie doen met de originele line up, om dit album integraal te doen! Nova Twins vorig jaar op Paaspop gezien, en die zijn echt super live!
Tuurlijk zat ik ook te hopen op Gojira. Maar betekend dit dat de line up nu rond is voor die dag? Want dan vind ik hem beetje leeg...
Nee, er staat nog bij "Dagtickets zijn reeds te koop, meer namen voor deze dag worden binnenkort bekendgemaakt!"
Maar ik vermoed dat dat vooral nog namen zullen zijn voor de StuBru Club?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Persoonlijk ben ik best hyped voor Dillenger Escape Plan! Heb die jongens jaren geleden tijdens de "laatste tour" gezien, heel mooi dat ze nu een kleine reunie doen met de originele line up, om dit album integraal te doen! Nova Twins vorig jaar op Paaspop gezien, en die zijn echt super live!
Tuurlijk zat ik ook te hopen op Gojira. Maar betekend dit dat de line up nu rond is voor die dag? Want dan vind ik hem beetje leeg...
Gojira tourt helemaal niet in europa toch?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Deze dagopvulling is wel heel teleurstellend na het zien van de line ups van voorgaande edities had ik blijkbaar te hoge verwachtingen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
blijf toch een beetje op men honger zitten met deze namen. nova twins en the warning kan ik moeilijk metal namen noemen. wargasm is wel leuk maar als je deze band wilt zien heb je de afgelopen twee jaar genoeg kansen gehad.
dillinger escape plan is wel leuk maar valt echt compleet uit de boot naast al de andere namen, ik zie het niet goed marcheren
 

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
13
15
Of dat was best naïef...
Ik ben misschien niet de slimste jongen, maar...

Is niet alleen mijn persoonlijke reactie. Zelfs al is het geen Gojira, deze line up is naar mijn persoonlijke smaak best flauw en ik zag bij de meeste reacties een gelijkaardig gevoel.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Het komt op mij over alsof Korn pas heel laat als headliner beschikbaar kwam en ze eigenlijk al een aantal bands vast hadden liggen voor die dag. Het oogt inderdaad niet in balans.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.020
Ik ben misschien niet de slimste jongen, maar...

Is niet alleen mijn persoonlijke reactie. Zelfs al is het geen Gojira, deze line up is naar mijn persoonlijke smaak best flauw en ik zag bij de meeste reacties een gelijkaardig gevoel.
Maar dat zijn twee andere dingen. Ik vind 'm ook best flauw, al kan ik er best mee uit de voeten, alleen het was hartstikke logisch dat je Gojira of een naam in die categorie niet meer hoefde te verwachten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Het komt op mij over alsof Korn pas heel laat als headliner beschikbaar kwam en ze eigenlijk al een aantal bands vast hadden liggen voor die dag. Het oogt inderdaad niet in balans.
Korn was normaal geboekt voor alcatraz maar de promoter wilde Korn naar festivals verplaatsen die 'niet enkel metal zijn'
met the warning en nova twins heb je inderdaad een lineup die niet puur metal is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
13
15
Maar dat zijn twee andere dingen. Ik vind 'm ook best flauw, al kan ik er best mee uit de voeten, alleen het was hartstikke logisch dat je Gojira of een naam in die categorie niet meer hoefde te verwachten.
Hoop doet leven hé Dave!
En nu hopen dat er op de dag van Massive Attack nog iets moois bijkomt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Maar los van de dagopvulling van deze betaaldag is Lokerse Feesten echt sterk bezig dit jaar. Sterkste 10daagse tot nu toe bij mijn weten qua grote namen, ook meer in balans (als in: normaal zie je meerdere 'opvuldagen' om aan hun 10 te geraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en zero

daredevil

Nieuw lid
29 mrt 2024
1
2
Begrijp de teleurstelling niet. Er ging eerst helemaal geen metaldag komen, dat er dan alsnog iets komt met Korn (grote naam voor Lokeren) en iets vrij exclusiefs als TDEP, vind ik dat gewoon erg goed werk van de Lokerse Feesten.

Dat de rest relatief kleine en niet al te zware opvulling ging worden, was al langer duidelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Hammer en PimSp

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
dillinger escape plan is wel leuk maar valt echt compleet uit de boot naast al de andere namen, ik zie het niet goed marcheren
Dat ze erbuiten vallen ben ik helemaal met je eens, maar het is wel even een winst op het affiche.
Dit is zo ver ik weet de eerste EU show die aangekondigd is sinds 2017. En zo ver ik weet is het ook een eenmalig iets wat ze gaan doen, ter ere van het 25 jarig bestaan van hun debut album. Dus het is echt een goede boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Maar los van de dagopvulling van deze betaaldag is Lokerse Feesten echt sterk bezig dit jaar. Sterkste 10daagse tot nu toe bij mijn weten qua grote namen, ook meer in balans (als in: normaal zie je meerdere 'opvuldagen' om aan hun 10 te geraken.
Oei, dat vind ik zeer opmerkelijk als statement, en zal waarschijnlijk te maken hebben met smaak.

Ik ben daar al legendes gezien als Brian Wilson, Neil Young, David Byrne, ... maar ook grote pop/rock-namen zoals P!nk, Blur, ...

Ik begrijp wel dat dit een groot stuk budget moet betekenen voor de organisatie, maar momenteel zie ik vooral een affiche met B-namen.
Wat mij betreft één van de zwakste affiches van de afgelopen 20 jaar tot nu toe.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Die TDEP boeking is wel geniaal vind ik. Hopelijk ook een show in NL (zal waarschijnlijk helaas wel in Utrecht zijn of zo...).
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Oei, dat vind ik zeer opmerkelijk als statement, en zal waarschijnlijk te maken hebben met smaak.

Ik ben daar al legendes gezien als Brian Wilson, Neil Young, David Byrne, ... maar ook grote pop/rock-namen zoals P!nk, Blur, ...
Heb het over de 10 dagen samen he, niet over 1 bepaalde dag. Het jaar van pakweg Neil Young had ook veel zwakkere dagen om maar wat te zeggen.

Ook al hebben ze geen naam die zo groot is als Blur of Neil Young, over de hele lijn doen ze het echt sterk dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken