Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Ik wil de eerste setlist van de tour terug! Remainder the Black Dog erbij en The Overview Effect als tweede deel van de set vind ik veel fijner dan wat het nu is geworden :(
De pauze is inderdaad na The Overview. Daarna dus nog een set en daarna nog een encore. De setlist van iemand die een stuk of 40 albums gemaakt heeft met een stuk of 6 bands is lastig te vullen hahahaha.

Pariah wordt inderdaad geprojecteerd. Ze zal een aantal shows meedoen (Palladium in London sowieso) maar helaas gisteren niet en ik gok in Amsterdam ook niet. Als ik zelf had mogen kiezen had ik Routine, The Raider 2 en Staircase van zijn solowerk ook gewild. Om nog te zwijgen over Anesthethize, Sleep Together, Time Flies en nog een shitload aan nummers van Porcupine Tree. En waarom zou Blackfield van Blackfield er ook niet bij passen? Anyway: discussie over de setlist houd je toch helaas. Maar ik heb hem al een keer of 20 gezien inmiddels dus wellicht mag ik niet klagen haha

Ook gelezen dat de zangpartijen tijdens Pariah van Ninet Tayeb geprojecteerd worden, dat klinkt best gek.
Dat gebeurde tijdens de vorige run ook en werkte eigenlijk verrassend mooi vond ik. Datzelfde scherm werd toen ook gebruikt voor de clip van 'The raven...', jammer dat die er nu niet in zit dan, want dat blijft toch mijn hoogtepuntje uit die set toen, dat nummer is sowieso altijd adembenemend (letterlijk) en die beelden erbovenop maken dat nog sterker.

Bij Inhaler geweest in de Ziggo Dome. Was allereerst niet druk (zoals verwacht, want niet uitverkocht).
De show was wel leuk, maar echt geweldig/briljant werd het nooit.

En alweer terug van Scowl, Modern Color en Loud Love in Kafka Oudaan. Loud Love deed goed hun best en was best aangenaam om naar te luisteren. Modern Color vond ik eigenlijk verrassend goed. Best heerlijk melodieuze hardcore. Scowl is op dit forum weleens beschreven als een hardcore punkband die Paramore nadoet of zoiets. Ik vind dat nogal een rare vergelijking. Zeker na vanavond. Wat een feest was het. Sjezus wat was dat goed en wat heeft Kat Moss een energie en een strot zeg. Het ging goed los en het publiek ook. Moshen, stagediven, crowdsurfen...alle remmen los!

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds en jarne

Users who are viewing this thread