Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.956
8.596
Oké.

Must see:
The Smile, QOTSA, Stormzy, Jorja Smith, Killer Mike, Fontaines DC, Soulwax, Mannequin Pussy, Mount Kimble, Sampha The Great

Heel graag zien:
Nation Of Language, The Kills, Yin Yin, Slift, Channel Tres, Raye (maar zie die vast op DTRH), Bolis Pupul, English Teacher, Blondshell

Maar ook een Fred Again.., Dizzee Rascal, Haunted Youth, Sugababes, Sylvie Kreusch, Bad Nerves, Sam Smith en Wunderhorse pak ik graag mee als de drukte het toelaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann en elo

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
311
238
Oké.

Must see:
The Smile, QOTSA, Stormzy, Jorja Smith, Killer Mike, Fontaines DC, Soulwax, Mannequin Pussy, Mount Kimble, Sampha The Great

Heel graag zien:
Nation Of Language, The Kills, Yin Yin, Slift, Channel Tres, Raye (maar zie die vast op DTRH), Bolis Pupul, English Teacher, Blondshell

Maar ook een Fred Again.., Dizzee Rascal, Haunted Youth, Sugababes, Sylvie Kreusch, Bad Nerves, Sam Smith en Wunderhorse pak ik graag mee als de drukte het toelaat.
Must see:
Fontaines DC, Fred Again, J Hus, Rise Against, Salute (aub geen clash QOTSA..), The Smile, Stormzy, Soulwax

Heel graag zien:
Barry Can't Swim, Blondshell, Bolis Pupul, Brutalismus 3000, Channel Tres, Dizzee Rascal, English Teacher, Flogging Molly, Joy Anonymous, Killer Mike, Mannequin Pussy, Mount Kimbie, Nation of Language, Overmono, Romy, The Haunted Youth, Wunderhorse, Slift, Skrillex,

En daarbuiten nog een heel aantal namen dat ik graag zou mee pikken indien de energie/het schema het toelaat.

Dat blokkenschema gaat me pijn doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkG en mattman

Ruberto

Nieuw lid
14 apr 2023
3
0
Becky Hill vorige week in Trix gezien. Is wel een aanrader voor het betere Live-werk in dat genre. Zal een feestje worden in Dancehall 🥳
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.823
Must see:
Mannequin Pussy, Nation of Language, QOTSA, SLIFT, Soulwax, The Smile, The Kills.

Heel graag zien:
Amenra, Chalk, Fat Dog, Fontaines D.C., Glass Beams, Ramkot, Sylvie Kreusch, The Haunted Youth, Yin Yin.

Leuk om mee te pakken als het uitkomt:
Amber Broos, Blondshell, Bolis Pupul, Crystal Fighters, English Teacher, Enter Shikari, Fred Again.., Inhaler, Jesus Piece, Lionheart, Merol, Overmono, The Offspring, Rise Against, Romy, Sugababes, Wunderhorse.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Wil ik niet missen:
Amenra, Chalk, Fontaines D.C., Glass Beams, Nation Of Language, QOTSA, Sugababes, The Kills, The Smile, The Vaccines, Wunderhorse

Ben ik heel benieuwd naar:
Ada Oda, Baby Queen, Blondshell, English Teacher, Future Utopia, Fat Dog, Killer Mike, Mannequin Pussy, Model/Actriz, Mount Kimbie, Nieve Ella, New West, Slift, Sextile, Thee Sacred Souls, Wasia Project, Yussef Dayes, Yin Yin

Ga ik wel een blik op werpen als ik er voorbijkom:
Barry Can't Swim, Confidence Man, Crystal Fighters, Debby Friday, Dead Poet Society, Dizzee Rascal, Flogging Molly, Fred Again..., Jorja Smith, Joy Anonymous, Pommelien Thijs, Raye, Ramkot, Sam Smith, Skrillex, Stormzy, Soulwax

Het wordt dus sowieso al een drukke vierdaagse.
 
  • Winning
Waarderingen: DontClingToLife

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Handig!!

Kleine opmerking: de laatste naam van de dag in de Boiler Room is altijd een vaste Belgische DJ (Michael Midnight, Ilse Liebens, Faisal, ...), nooit een grote act zoals Boys Noize of Andromedik
Andromedik past wel in dat rijtje hoor. Zo groot zou ik hem nu ook weer niet noemen.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Nation of Language staat al een tijdje tussen de Club-namen ondanks dat er een "Lift"-label op hangt. Zouden die niet van Lift naar Club verhuisd zijn?
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Andromedik past wel in dat rijtje hoor. Zo groot zou ik hem nu ook weer niet noemen.
Iemand die maandelijks +1mil streams op spotify haalt (meer dan bijvoorbeeld Amelie Lens) en Trix in no time 2x uitverkoopt is naar mijn mening "groter" dan de gemiddelde StuBru DJ die de boiler normaal afsluit. Binnen de DnB scene is die gast wel gewoon het nieuwe wonderkind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tompax

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Het ging op Lowlands vorig jaar heel soepel. Eerste dag kreeg je heel makkelijk een extra token voor een beker, op die manier heb je wat reserve. Als je, je beker kwijt wil kon je die onderweg naar een andere stage vaak makkelijk kwijt. Maar grootste deel van de tijd wil je toch een volle beker. En gebruik je hem even niet stop je de beker in je kontzak.

Grote voordeel is dat het terrein veel opgeruimder is. En laten we eerlijk zijn! Is ook gewoon goed voor het milieu!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.546
4.450
Eens iets anders dan over nieuwe namen, vindt het goed uitgelegd op de website maar Ben benieuwd Wat jullie vinden van het (nieuwe) herbruikbare beker systeem? En hoe jullie denken/verwachten hoe het in de praktijk gaat verlopen of hebben jullie zoiets van ik zie wel als het zover is?

https://www.pukkelpop.be/nl/info/herbruikbare-bekers
"WISSEL MIJN SHIZZLE" dat hun hip willen doen gigantisch cringe is en klinkt als een 50jarige politicus die op tiktok stemmen probeert te ronselen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken