Bospop 2024

Aerpel

Playlistbediener
13 dec 2023
7
10
Je hebt gelijk denk ik. Als je er echt iets van wilt maken, moet je het bij het festival zelf trekken.

Als je nu de 24-uurs tent een klein stukje naar voren schuift, dan kan de hele foodcourt een stukje naar achteren. Dan kan vervolgende het tribute podium op de plaats waar vorig jaar de speciaalbierbar was. Die speciaalbierbar kan je denk ik wel redelijk makkelijk ergens anders kwijt. Als je dan het tribute podium inderdaad gelijk met de tent laat spelen, zal ook de geluidsinmenging wel meevallen denk ik.
Bekijk bijlage 8316
Het Foodcourt kan niet naar achter, de ruimte achter het Foodcourt is voor de toevoer van eten en drank er staat ook de vrijwilligers catering door die daar te plaatsen kan de 24uurs tent en de vrijwilligerscatering dezelfde frietuur wagens gebruiken.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Het Foodcourt kan niet naar achter, de ruimte achter het Foodcourt is voor de toevoer van eten en drank er staat ook de vrijwilligers catering door die daar te plaatsen kan de 24uurs tent en de vrijwilligerscatering dezelfde frietuur wagens gebruiken.
Je kan misschien de ruimte die gebruikt wordt voor het tribute-podium gebruiken en alles doorschuiven?
 
Laatst bewerkt:

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Het Foodcourt kan niet naar achter, de ruimte achter het Foodcourt is voor de toevoer van eten en drank er staat ook de vrijwilligers catering door die daar te plaatsen kan de 24uurs tent en de vrijwilligerscatering dezelfde frietuur wagens gebruiken.
Het was ook een suggestie zonder verdere kennis van andere zaken die niet op de kaart staan. Ik ben ook alleen maar als bezoeker aanwezig op Bospop en de hoek die ik aangaf leek mij in het huidige terrein de enige "ongebruikte" hoek van het terrein waar je eenvoudig het podium naar zou kunnen verplaatsen om het meer onderdeel van het festival te maken. Maar belangrijker nog is dat de logistiek van het festival dat wel moet kunnen inderdaad. Als dat niet kan, dan moeten ze het vooral zo laten of nog een andere plek overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aerpel en Timmy

Aerpel

Playlistbediener
13 dec 2023
7
10
Het was ook een suggestie zonder verdere kennis van andere zaken die niet op de kaart staan. Ik ben ook alleen maar als bezoeker aanwezig op Bospop en de hoek die ik aangaf leek mij in het huidige terrein de enige "ongebruikte" hoek van het terrein waar je eenvoudig het podium naar zou kunnen verplaatsen om het meer onderdeel van het festival te maken. Maar belangrijker nog is dat de logistiek van het festival dat wel moet kunnen inderdaad. Als dat niet kan, dan moeten ze het vooral zo laten of nog een andere plek overwegen.
Heb een foto toegevoegd waar te zien is dat de ruimte al goed in gebruik is achter het Foodcourt. Moet wel zeggen dat de getekende kaart wel een vertekend beeld geeft over de ruimte.
 

Bijlagen

  • lucht 3e podium-1-4.jpg
    lucht 3e podium-1-4.jpg
    425,4 KB · Weergaven: 39
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Inderdaad geeft de getekende kaart een vertekend beeld. Op deze foto lijkt het omdraaien van het podium zonder veel verplaatsingen eigenlijk ook al gewoon mogelijk (voor zover techniek dit toelaat).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
31
25
Er maar vanuit gaan dat ze er keihard mee aan het werk zijn... en dat er een flitsende werkbare site wordt gelanceerd... vandaag is de dag (hoop ik) 🤩🤙
 
  • Thinking
Waarderingen: BatMutsje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Bij gebrek aan nieuws uit Weert nog even het stukje over hoe ze er om gaan met de bekers. Wel netjes dat je zelfs 2 retourtokens krijgt om voor bekers in te ruilen. Betekent dat je er gratis één kwijt kan raken. Consumptiebonnen zijn 3,50 staat inmiddels in ieder geval in de FAQ op de site vermeld.

Bospop_2024_CupToCup_Retourtoken-724x1024.jpg
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Weet ik niet precies, maar ik gok binnen een aantal weken wel het schema te krijgen. Als ik het mij goed herinner, was het vorig jaar ergens in mei
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex Kuijsten

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
32
3
Weet iemand of Bospop ook signeersessies heeft? Of staan er daar te weinig bands voor op een dag?
Vaak bij de shirt en merchandise verkoop...rechts van het hoofdpodium. Wordt dan ook vaak op de grote e billboards aangegeven. En ja de grote acts zijn vaak snel gevlogen. Maar wie weet... 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken