Down The Rabbit Hole 2024

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
80
122
Also: Staat Declan Mckenna niet echt veeeeel te groot geprogrammeerd op de Hotot? Twee jaar terug nog moeite met de India vullen.. al dan wel tijdens volgens mij Arctic monkeys en nu niet per se tijdens iets groots.
Ik ben groot Declan McKenna-fan en ben ook al een paar keer naar Engeland gereisd om hem te zien. Daar staat hij eigenlijk op ieder festival standaard op de mainstage, maar in Engeland is hij ook wel een grotere artiest natuurlijk. Toch heeft hij ook in Nederland dit jaar 3500 kaartjes verkocht voor zijn eigen concerten dus zijn populariteit groeit hier wel. Persoonlijk had ik hem ook liever in de Teddy gezien, ben bang dat het op de main stage wat doodslaat

(Declan McKenna was op Lowlands trouwens niet tijdens Arctic Monkeys maar wel vrij kort ervoor, dus de mensen die voor Arctic Monkeys in het voorvak wilden konden niet bij Declan McKenna zijn)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Declan McKenna was op Lowlands trouwens niet tijdens Arctic Monkeys maar wel vrij kort ervoor, dus de mensen die voor Arctic Monkeys in het voorvak wilden konden niet bij Declan McKenna zijn)
Dat was het inderdaad. Exact de reden waarom ik hem toen gemist heb.

Wist niet dat hij tivoli en paradiso dit jaar nog heeft uitverkocht, dat is wel heel netjes. Hopelijk slaat het aan op de Hotot!
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
246
399
Heb super veel zin in LCD soundsystem maar deze combo achter elkaar gaat er misschien toch voor zorgen dat ik daar iets eerder wegga om een plekje in de tent te bemachtigen...

Vind het super moeilijk inschatten hoe druk het daar 's nachts gaat worden. Vorig jaar bij Skin On Skin was er geen doorkomen aan.
Ja ik kan me ook wel voorstellen dat ik eerder wegga om bij TLM te komen. Daar zal ook wel de voorkeur van de groep liggen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.066
8.707
Ja ik kan me ook wel voorstellen dat ik eerder wegga om bij TLM te komen. Daar zal ook wel de voorkeur van de groep liggen
Misschien moet ik toch eens naar TLM luisteren dan, als je er al een act als LCD voor zou verlaten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.921
1.866
Misschien moet ik toch eens naar TLM luisteren dan, als je er al een act als LCD voor zou verlaten.
Iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, maar LCD skippen is echt compleet onnozel als je het mij vraag, en ik vind TLM ook echt leuk. Maar is ook niet meer dan een DJ set...
 
  • Leuk
Waarderingen: Synt en dfrvanloon

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.066
8.707
Iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, maar LCD skippen is echt compleet onnozel als je het mij vraag, en ik vind TLM ook echt leuk. Maar is ook niet meer dan een DJ set...
Ja, vind er geen muziek van terug. Niks op Spotify in ieder geval.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.609
2.092
Misschien moet ik toch eens naar TLM luisteren dan, als je er al een act als LCD voor zou verlaten.


Iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, maar LCD skippen is echt compleet onnozel als je het mij vraag, en ik vind TLM ook echt leuk. Maar is ook niet meer dan een DJ set...
Ik voel dit ook wel een beetje, maar het gaat mij net te ver om LCD eerder te verlaten. Zelfs achterin die tent staan lijkt me namelijk wel prima.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
246
399
Misschien moet ik toch eens naar TLM luisteren dan, als je er al een act als LCD voor zou verlaten.
Als je fan bent van LCD zou ik het niet doen, denk ik. TLM heb ik eerder gezien en dat was erg leuk! Vooral groot fan van Tjade. Maar de meest spannende show zal het niet worden.
 

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
6
11
Iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, maar LCD skippen is echt compleet onnozel als je het mij vraag, en ik vind TLM ook echt leuk. Maar is ook niet meer dan een DJ set...
Helemaal mee eens. Was een goede party in paradiso, maar nog kansen genoeg om ze (los van elkaar) te zien draaien. Ik ga mijn eerste (en misschien wel laatste?) keer All My Friends live horen er niet voor missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ellie en Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
246
399
Voor hetzelfde geld wil ik heel graag bij LCD blijven. Zal er ook vanaf hangen hoe ik dat vind, nog niet echt gelukt om daar echt in te komen.

Overigens inmiddels wel helemaal fan van The Last Dinner Party
 
  • Leuk
Waarderingen: voordiepaal

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
63
59
Voor hetzelfde geld wil ik heel graag bij LCD blijven. Zal er ook vanaf hangen hoe ik dat vind, nog niet echt gelukt om daar echt in te komen.

Overigens inmiddels wel helemaal fan van The Last Dinner Party
Jij en ik kunnen elkaar volgens mij wel vinden hierin. Ook geprobeerd LCD soundsystem in te komen, maar nog weinig succes (moet wel zeggen dat ik de live opnamens van BKS wel erg goed vond). Last Dinner Party is voor mij inderdaad ook een must geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
246
399
Jij en ik kunnen elkaar volgens mij wel vinden hierin. Ook geprobeerd LCD soundsystem in te komen, maar nog weinig succes (moet wel zeggen dat ik de live opnamens van BKS wel erg goed vond). Last Dinner Party is voor mij inderdaad ook een must geworden.
Kom maar door met je lijstje!
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
246
399
Ja, dit zijn toch gewoon een stel gasten die plaatjes draaien? Leuk hoor, maar niet iets waarom ik naar een festival ga. Maar ieder het zijne natuurlijk.
Ja, ergens klopt dit wel. Alleen zijn ze er wel goed in en is de sfeer leuk. Ze dagen elkaar ook wel uit om uit hun comfortzone te komen. Maar ik snap je volledig als je liever bij een headliner staat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.066
8.707
Tja, ja klopt. Maar zo kunnen we alles uiteindelijk wel devalueren toch? Ik ga ook liever naar een bandje kijken, maar ook dit heeft wel z'n charmes.
Ja, heeft misschien wel zn charmes, al hou ik het liever op acts die ook gewoon eigen werk hebben, ipv andermans plaatjes te draaien. Zulke dingen vind ik toch vaak een beetje inwisselbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken