Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Maar powermetal is dan wel weer logischer op de MS, misschien beiden op de mainstage, of Alien Weaponry wel in de Marquee. Zij passen dan wel op elke stage denk ik, komt overal wel goed tot z'n recht?
Iedere stage zou ik niet willen zeggen.
AW in de MD zie ik niet gebeuren.
Op de JS zou wellicht nog wel passen, maar daar staan al een hoop metalcore-bands, dan zou daar weer wat moeten schuiven.

Ik verwacht AW Main óf Marquee, en Dominum en BoM Main óf Metal Dome.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Iedere stage zou ik niet willen zeggen.
AW in de MD zie ik niet gebeuren.
Op de JS zou wellicht nog wel passen, maar daar staan al een hoop metalcore-bands, dan zou daar weer wat moeten schuiven.

Ik verwacht AW Main óf Marquee, en Dominum en BoM Main óf Metal Dome.
Sowieso is er op de donderdag heel veel dat ik nu niet op de Jupiler plaats maar wat er wel kan: Underoath, Bleed From Within, Bury Tomorrow, Health.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.609
Iedere stage zou ik niet willen zeggen.
AW in de MD zie ik niet gebeuren.
Op de JS zou wellicht nog wel passen, maar daar staan al een hoop metalcore-bands, dan zou daar weer wat moeten schuiven.

Ik verwacht AW Main óf Marquee, en Dominum en BoM Main óf Metal Dome.

Zo groot is Alien Weaponry nou ook weer niet dat ze niet meer in de Metal Dome passen toch? Weet niet verder of de onderste namen allemaal per se stage openers zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.649
Zo groot is Alien Weaponry nou ook weer niet dat ze niet meer in de Metal Dome passen toch? Weet niet verder of de onderste namen allemaal per se stage openers zijn.
Uh... ik denk dat je je daar echt fors in vergist. Het verbaasde mij zeer hoe klein zij op de poster stonden. Eén van de grotere opkomende namen in het groove/thrash genre. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zij op een andere plek zullen staan dan de main. Veel mensen willen hen gaan zien.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Uh... ik denk dat je je daar echt fors in vergist. Het verbaasde mij zeer hoe klein zij op de poster stonden. Eén van de grotere opkomende namen in het groove/thrash genre. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zij op een andere plek zullen staan dan de main. Veel mensen willen hen gaan zien.
Ik kan ze moeilijk inschatten, maar stonden laatst in Belgie als voorprogramma van goijra en hadden inderdaad redelijk wat succes. Dus zou inderdaad ook uitgaan van vroege mainstage, of anders ergens laat in de marquee
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.609
Uh... ik denk dat je je daar echt fors in vergist. Het verbaasde mij zeer hoe klein zij op de poster stonden. Eén van de grotere opkomende namen in het groove/thrash genre. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zij op een andere plek zullen staan dan de main. Veel mensen willen hen gaan zien.

Als je het genre zo noemt, kan je er wel een mooi mainstage rijtje van maken met de grotere namen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.579
Dit is ook wel een pittig programma. Tot 2:00 uur door en weer om 10:30 in de weide staan...
yep behalve op de donderdag waar ze pas om 16:30 beginnen, is toch wel een zielig dagje zo.
weet iemand of de dagtickets van die dag dan ook goedkoper zijn dan de overige dagen?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken