Pinkpop 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
We hadden het hier even terug over munten, coins etc. Gister op bevrijdingsfestival nog ouderwetse breekbare munten, kroket 1 munt. Broodje erbij voor een halve, dat is dan 1.75 voor een broodje. Broodje braadworst 2 munten.
Ik heb dan toch liever 1.1 of 1.2 coin etc 😅
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
585
300
We hadden het hier even terug over munten, coins etc. Gister op bevrijdingsfestival nog ouderwetse breekbare munten, kroket 1 munt. Broodje erbij voor een halve, dat is dan 1.75 voor een broodje. Broodje braadworst 2 munten.
Ik heb dan toch liever 1.1 of 1.2 coin etc 😅

Volgens mij is bij pinkpop een broodje gewoon een hele munt extra :p Kan er naast zitten.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
63
56
Heeft iemand trouwens een idee waarom op vrijdag en zaterdag de headliners tot 00:00 spelen en op zondag Ed maar tot 23;30 speelt?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
63
56
Zou kunnen, maar mij lijkt het sterk dat dit dan enkel op de zondag is. Of ze verwachten nog steeds een uitverkochte zondag dat ze daarom eerder stoppen :ROFLMAO:

Mijn gedachten hinken ergens op dat er nog iets speciaals wordt aangekondigd of misschien nog wel een speciale gast. Maarja dat zal wel weer te hoog gegrepen zijn. Gelukkig zijn we hier op het forum creatief genoeg en hebben wij dit halfuur zo opgevuld! Wat denken jullie er van?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.752
Zou kunnen, maar mij lijkt het sterk dat dit dan enkel op de zondag is. Of ze verwachten nog steeds een uitverkochte zondag dat ze daarom eerder stoppen :ROFLMAO:

Mijn gedachten hinken ergens op dat er nog iets speciaals wordt aangekondigd of misschien nog wel een speciale gast. Maarja dat zal wel weer te hoog gegrepen zijn. Gelukkig zijn we hier op het forum creatief genoeg en hebben wij dit halfuur zo opgevuld! Wat denken jullie er van?

Boer Harm
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
110
87
Is dat niet gewoon vaker dat de laatste dag wat vroeger eindigt? De mainstage van Pukkelpop eindigt ook op vrijdag en zaterdag rond 1 uur en op zondag al om middernacht. Is ook de avond dat net iets meer mensen vertrekken, dag erna werkdag, enz.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.912
Heb de blokkenschema's van de vorige 4 edities bekeken. Bij Bruno Mars en Fleetwood Mac was het ook iets eerder gedaan op de zondag. Bij RHCP en ID om 0.00 uur. Zal vermoedelijk aan de artiest liggen.
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
31
22
Ik ben er alleszins niet rouwig om. Zondag om 23u30 gedaan, pakweg een uur stappen naar de parking, dan nog eens 2,5 uur erbij om van de parking te geraken en naar huis te rijden, en dan om 7u uit mijn bed om aan de werkweek te beginnen xD
 
  • Wow
Waarderingen: Loek123 en Jamel

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Ben bezig met me verder in te luisteren en moet zeggen dat ik al wat leuke acts heb ontdekt. Against The Current en Chinchilla bijvoorbeeld, al overlapt die eerste wel met de Jeugd en die wil ik echt niet missen haha. Verder vind ik dat Corey Taylor in zijn solowerk wat op Volbeat lijkt qua stem tijdens de hoge stukken. Rockt wel lekker, dus ook dan twijfel tussen hem en die Chinchilla. Niet verwacht de zaterdag nog goed te kunnen opvullen, want vooraf vond ik het veruit de zwakste dag 🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
59
29
Travis scott gaat op tour en start zijn europa tour in het gelredome. 27 juni volgensmij. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar misschien special guest bij ed sheeran?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
krijg net het volgende bericht via OOR, da's een fijne update, doen ze goed:

"Beste mensen,

Ik heb de Pinkpoptickets inmiddels ontvangen via Ticketmaster. Ik kan de e-tickets dus naar jullie gaan versturen. Ik wacht nu alleen nog op een actueel betalingsoverzicht van onze abonnementenbeheerder. Drie weken geleden was nog maar 40% van de betalingen afgerond, ik verwacht dat de meeste betalingen nu wel rond zullen zijn.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat we de beloofde ticket pas uitsturen als het OOR-abonnement betaald is.

Ze liggen dus klaar."
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
We hadden het hier even terug over munten, coins etc. Gister op bevrijdingsfestival nog ouderwetse breekbare munten, kroket 1 munt. Broodje erbij voor een halve, dat is dan 1.75 voor een broodje. Broodje braadworst 2 munten.
Ik heb dan toch liever 1.1 of 1.2 coin etc 😅
Bij betalen met coins laten ze je dan wel vaak weer betalen voor saus. Was op Werchter zo vorig jaar en is bij Pinkpop met de munten niet.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
585
300
Travis scott gaat op tour en start zijn europa tour in het gelredome. 27 juni volgensmij. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar misschien special guest bij ed sheeran?

Na al die jaren Pinkpop moet ik zeggen dat ik hier meestal geen hoop meer op heb. Al zo vaak hele gave suggesties/ mogelijkheden voorbij horen komen, en uiteindelijk is het nooit veel beter geworden dan Rene Froger bij Donnie.
 
  • Haha
Waarderingen: BetterDays

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Na al die jaren Pinkpop moet ik zeggen dat ik hier meestal geen hoop meer op heb. Al zo vaak hele gave suggesties/ mogelijkheden voorbij horen komen, en uiteindelijk is het nooit veel beter geworden dan Rene Froger bij Donnie.
ik verwacht overigens wel dat Måneskin 'i wanna be your slave' 2x uitvoeren zal, 1x de 'normale' versie en aan het einde van de set de Iggy Pop versie... Zou leuk zijn als hij er zelf bij is, maar daar rekening mee houden lijkt me ijdele hoop 😅

er staan overigens wel een aantal kansen van duetten op Pinkpop dit jaar, aantal acts die samenwerking samen hebben. Zoals Douwe Bob en Anouk die zelfs op de zelfde dag staan, of ook Ilse DeLange en Calum Scott die op de zelfde dag staan bijvoorbeeld
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken