Nothing But Thieves, Cloud Nine (Tivoli, Utrecht), 19-09-2026
Onderdeel van de "Three shows, Three countries, One day" tour. Vaak in Tivoli geweest, maar dit was mijn eerste keer in Cloud Nine. Wat een leuke zaal! De band begon stipt om 11:00. Vooraf werd gecommuniceerd dat de show slechts 45 min. zou duren, aangezien ze nog twee andere shows moeten spelen. De setlist bestond voor ongeveeer de helft uit nieuw en helft oud werk. Prima show, maar niks memorabels. Vanwege de korte speeltijd ook geen deepcuts of andere gekkigheden. Gewoon lekker SPEEELLLUUUHHHH.
Wel bizar dat dit de eerste NBT show in UUUUUUU(trecht) was. Dat voor een band die op werkelijk elke braderie in Nederland heeft gestaan. Zowaar excuses van de band dat ze hier nog niet eerder waren geweest ;-).
Ook erg fijn dat de zaal niet giga giga druk was. Ik denk oprecht dat er nog wel 50-75 man bij hadden gepast, maar hierdoor was het echt relax in de zaal en kon iedereen het goed zien. Ook fijn om te zien dat, ongeacht het vroege tijdstip, de halve liters populair waren.
Ontzettend fijne ochtend(!) gehad. Geen volwaardige show, maar ik vond het de €29 meer dan waard. Wel bizar lang terug moeten graven dat ik minder dan dertig euro voor een concert heb betaald....