Gok wel dat MOJO ook weer grote headliners gaat boeken en daarmee BKS dwars gaat zitten. Een Tame Impala schrijf ik alvast op voor een van hun 3 festivals.Nu BKS opnieuw grotere headliners weet te strikken durf ik weer wat groter te dromen. Doe maar een Tame Impala of Lana Del Rey als het even kan. Maar met wat kleiner moois uit volgend rijtje bem ik ook al tevreden:
Phoebe Bridgers, Robyn, LCD Soundsystem, The Avalanches, Vampire Weekend, Fontaines DC, Mitski, James Blake, Phoenix

