Graspop Metal Meeting 2026

Goedemiddag,
1ste keer graspop hier..
redelijk vaak op werchter geweest..
Had de plattegrond van graspop 2025 opgezocht.
Is er bij graspop geen voorvak met kruizen.?

@MetalLimbo Eigenlijk zou je met je verzamelde data ook de ultieme Festileaks festivalbuddy kunnen laten samenbrengen?
Is misschien wel leuk om ergens een zicht te hebben met welke mede-forumgenoot je het meest overeenstemt qua muzieksmaak :p

(of vraag ik nu naar het IT-equivalent van Mission Impossible?)
Ik heb al eens wat zitten nadenken en klooien, en het moet wel te doen zijn. ;)

Wel moet dan alles ingevuld zijn om correlaties te bepalen.
Dus: wil je je festivalbuddy leren kennen, geef dan nog even een beoordeling van alle bands die je tot nu toe gemist hebt. 🙂
Alleen complete beoordelingen worden meegenomen!

1779467062222.png

1779467103593.png

1779467176978.png

• Haha
Waarderingen: Dwarf
Nou mensen, ik ben er alsnog bij dit jaar 🥳 Het hele weekend zelfs! De aanleiding is wel treurig. Mijn ouders zijn samen, net als vorig jaar, gaan werken op Graspop. Maar de laatste periode gaat het slecht met pa en gun ma dit uitstapje heel erg in deze tijd dus ga hem vervangen zodat zij alsnog kan gaan. We zijn te vinden bij de bar dichtstbij mainstage North.

Het werkschema is best gunstig waardoor ik vrij veel persoonlijke favorieten zoals The Gathering, Solstafir, Harakiri, Three Days Grace, Pod, BMTH, Oranssi Pazuzu, Septicflesh, Queensryche en Ice Nine Kills gewoon geheel kan zien! Zin in!

Dus: wil je je festivalbuddy leren kennen, geef dan nog even een beoordeling van alle bands die je tot nu toe gemist hebt. 🙂

Bekijk bijlage 20479

Bekijk bijlage 20480

Bekijk bijlage 20481
Goed verhaal! Maar de dag dat ik mijn festival buddy moet uitkiezen aan de hand van een Excel sheet is de laatste dag dat ik ooit naar een festival ga. Ben gek op statistieken, maar een buddy vind je door muziek, gezellige gesprekken, persoonlijke raakvlakken, en een biertje

Nou mensen, ik ben er alsnog bij dit jaar 🥳 Het hele weekend zelfs! De aanleiding is wel treurig. Mijn ouders zijn samen, net als vorig jaar, gaan werken op Graspop. Maar de laatste periode gaat het slecht met pa en gun ma dit uitstapje heel erg in deze tijd dus ga hem vervangen zodat zij alsnog kan gaan. We zijn te vinden bij de bar dichtstbij mainstage North.

Het werkschema is best gunstig waardoor ik vrij veel persoonlijke favorieten zoals The Gathering, Solstafir, Harakiri, Three Days Grace, Pod, BMTH, Oranssi Pazuzu, Septicflesh, Queensryche en Ice Nine Kills gewoon geheel kan zien! Zin in!
Dag Jos! Inderdaad de aanleiding is iets minder. Ik kom je zeker opzoeken daar aan de bar. Ik hoop dat je ook nog even tijd kan maken voor de Meeting.
Maar Kortom!!!!! Geweldig om je er weer bij te hebben en ik hoop een biertje met je te kunnen drinken vriend!!

Ik zat nog even terug te zoeken naar de polls die ik gemist had, was alleen alles van Donderdag. Op een of andere manier schakelt elke link van tiermarker die ik terugvind naar de Zaterdag marquee...? Ik zal met m'n digibete dikke worstvingers wel weer op iets verkeerds geklikt hebben, dus doe ik het even zo.

Donderdag South stage:

Offspring, 9
Within Temtation, 10
A day to remember, 8
Accept, 10
Danko Jones, 8
Ego Kill Tallent 5

Donderdag North Stage:

Limp Bizkit, 10
Megadeth, 8
Tom Morello, 8
Wind Rose, 10
Mantah, 4

Donderdag Marquee:

Anthrax, 7
Cult of luna, 6
Septicflesh, 4
Wolves in the throne room, 4
Gatekeeper, 4
Snot, 4
Dying Wish, 3
Distant, 3

Donderdag Jupiler stage:

The Dillinger escape plan, 3
Pennywise, 7
John Coffey, 5
Grade 2, 4
Thrown, 4,
Slay Squad, 5
Blackgold, 7

Donderdag Metaldome,

President, 8
Bloodywood, 8,
Lakeview, 7
Sleep theory, 6
The funural portrait, 8
Ankor, 5
Magnolia park, 7

Zo, achterstand weer ingelopen!

Bekijk bijlage 20479

Bekijk bijlage 20480

Bekijk bijlage 20481
The offspring: 6

Accept: 5

Within Temptation: 8

A day to remember: 7

Danko Jones: 2

Ego Kill Talent: 2

Cult of Luna: 5

Anthrax: 6

Septicflesh: 3

Wolves in the throne room: 3

Gatecreeper: 3

Dying wish: 3

Distant: 3

Snot: 5

Dan ben ik normaal aangevuld!

Vicious Rumors: niks voor mij

Feuerschwanz: kan alleen maar een feestje worden en daar doe ik graag aan mee!

Primal Fear: nieuwe ontdekking dit jaar en echt heel veel zin in!

Orden Ogan: nog een nieuwe ontdekking die ik met pijn in mijn hart moet missen vanwege een clash. Volgende keer ben ik erbij!

Sonata Arctica: niet 100% mijn ding, ook niet verkeerd, als er geen clash was geweest was ik wel gaan kijken.

Queensrÿche: niks voor mij

Avatar: vorige keren op graspop steeds maar kleine stukjes van gezien en iedere keer baalde ik omdat het eruit zag als een hele vette show. Het is niet eens 100% mijn muziek, maar toch wil ik ze nu wel een keer heel graag helemaal zien. En dan ook nog als jupiler headliner!

Donderdag Jupiler stage:

The Dillinger escape plan 3
Pennywise, 9
John Coffey, 5
Grade 2, 4
Thrown, 6
Slay Squad, 5
Blackgold, 5

Vrijdag Metaldome :

Vower: 2
TX2: 4
Oranssi Pazuzu: 2
Harakiri For The Sky: 5
Elder: 2
Kadavar: 2
Leprous: 2

Ben nu lekker 11 daagjes in Egypte heerlijk in het zonnetje, dan 2 weken werken en dan Graspop Baby !!!

Nu mijn looplijstje aan het luisteren met een Mojito in me hand....

Wat klinkt Wolves in the Throne room toch tering lekker.
Kan wel eens een lekker showtje worden.

Wie ga ik tegenkomen daar in de tent ?

Afgelopen week vrijkaartjes gewonnen voor blues peer, dus dit weekend is het festivalseizoen begonnen voor mij!
Heerlijke opwarmer voor graspop en voor de kampeerders een zalige camping waar nog alles is toegestaan.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Dwarf

Hé, wat tof! 🙂
Dan gaan we ons waarschijnlijk nog vaak zien, want die bar ben ik zowat vaste klant.. 😅🍻

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Dwarf
Goed verhaal! Maar de dag dat ik mijn festival buddy moet uitkiezen aan de hand van een Excel sheet is de laatste dag dat ik ooit naar een festival ga. Ben gek op statistieken, maar een buddy vind je door muziek, gezellige gesprekken, persoonlijke raakvlakken, en een biertje
Haha, die had ik natuurlijk kunnen verwachten van jou! 😅
Maar is allemaal maar voor de fun, hè..? 😜

• 100
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en Piebe71

Users who are viewing this thread