Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Staat de zaterdag van Lowlands nog in Wales en de woensdag erna in Paradiso. Niet onmogelijk, maar lijkt me ook niet super waarschijnlijk. Ik hoop wel heel hard met je mee.
Mijn Lowlands zou oprecht al geslaagd zijn als ik Fontaines DC in de Bravo kan zien en Ki/Ki & Job Jobse minimaal 1,5 uur in de Alpha krijgen (in het donker).
Mijn Lowlands zou oprecht al geslaagd zijn als ik Fontaines DC in de Bravo kan zien en Ki/Ki & Job Jobse minimaal 1,5 uur in de Alpha krijgen (in het donker).
Sommige artiesten zijn letterlijk groot geworden omdat ze een hoger plekje op de poster door hun management afdwingen. Ik ken een voorbeeld van een Nederlandse dj die in het begin van zijn carriere al vrij snel overal bovenaan stond, waardoor hij weer meer werd geboekt en meer kon vragen voor zijn optredens. Heeft hem uiteindelijk tot de DJ Mag Top 100 gebracht.
Sommige artiesten zijn letterlijk groot geworden omdat ze een hoger plekje op de poster door hun management afdwingen. Ik ken een voorbeeld van een Nederlandse dj die in het begin van zijn carriere al vrij snel overal bovenaan stond, waardoor hij weer meer werd geboekt en meer kon vragen voor zijn optredens. Heeft hem uiteindelijk tot de DJ Mag Top 100 gebracht.
Uiteindelijk moet je het wel kunnen afdwingen dat boekers je op die positie willen zetten. Simpelweg je prijs omhoog gooien heeft niet zoveel zin. Maar inderdaad, deel van de job van een DJ is zeer zeker marketing en een goed management helpt daarbij wel. En een beetje geluk en netwerk.
Meestal maakt het hem ook geen reet uit waar hij staat omdat hij nog 3 andere gigs heeft die dag. 1300 openen, 1600 volgende festival 19:00 nog eentje en dan 2300 als afsluiter in schubbekutteveen