Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
en anderhalf jaar OOR voor dagticket

104,50 euro...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
zo'n dagticket is wel erg aantrekkelijk imo
een regulier dagticket is 145,- en dan is die min 40 imo een redelijke 'ouderwetse' prijs voor een dagticket

de overweging is nu, gaan de doorverkoop dagtickets nog onder de 100,- duiken komende 2 maanden of is het interessant om 1,5 jaar OOR te nemen?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
zo'n dagticket is wel erg aantrekkelijk imo
een regulier dagticket is 145,- en dan is die min 40 imo een redelijke 'ouderwetse' prijs voor een dagticket

de overweging is nu, gaan de doorverkoop dagtickets nog onder de 100,- duiken komende 2 maanden of is het interessant om 1,5 jaar OOR te nemen?
Je kan niet in iemand anders portemonnee kijken, maar voor die plus minus 10 euro zou ik me geen druk willen maken en lekker het abonnementje pakken. Heb je ook nog wat te lezen.

Vorig jaar was dit er niet zeker of wel?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Je kan niet in iemand anders portemonnee kijken, maar voor die plus minus 10 euro zou ik me geen druk willen maken en lekker het abonnementje pakken. Heb je ook nog wat te lezen.

Vorig jaar was dit er niet zeker of wel?
In mijn beleving is deze actie er elk jaar wel toch (behalve de uitverkochte edities zoals 2014)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
In mijn beleving is deze actie er elk jaar wel toch (behalve de uitverkochte edities zoals 2014)
was er idd afgelopen jaren ook, hebben we nog in het topic gedeeld, maar het animo was toen al niet meer zo hoog in het forum

komt ook, voorheen (tot paar jaar terug) was de actie altijd voor de start verkoop, zo ook mijn ticket voor Pinkpop 2016 ook voor start verkoop via OOR.

Je kan niet in iemand anders portemonnee kijken, maar voor die plus minus 10 euro zou ik me geen druk willen maken en lekker het abonnementje pakken. Heb je ook nog wat te lezen.
het verschil is 40 euro (niet plus minus 10 euro), 104,50 voor 1,5 jaar OOR en een regulier dagticket is 145,-
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
27
19
Dank voor de tip @DennisvdBr! Mijn plan was (inderdaad) eigenlijk afwachten tot dagtickets onder de €100 doken via resale, maar deze OOR-aanbieding is te mooi om te laten liggen. Erbij op de vrijdag!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
was er idd afgelopen jaren ook, hebben we nog in het topic gedeeld, maar het animo was toen al niet meer zo hoog in het forum

komt ook, voorheen (tot paar jaar terug) was de actie altijd voor de start verkoop, zo ook mijn ticket voor Pinkpop 2016 ook voor start verkoop via OOR.


het verschil is 40 euro (niet plus minus 10 euro), 104,50 voor 1,5 jaar OOR en een regulier dagticket is 145,-
Ik bedoelde 104.5 nu met oor of dat hij nog onder de 100 komt bij doorverkopen, ging er gemakshalve maar van uit dat ze echt niet voor minder dan 95 weggaan uiteindelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Zijn er hier veel OOR lezers op het forum?Toch weer een mooie actie.
Ik ben een trouwe OOR lezer. Vind het een erg fijn blad. Deze actie is dan ook heerlijk voor mensen die naar Pinkpop willen. Een festival weekend en lid worden van een fijn maandblad.
 

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
33
61
OOR is soms een beetje geschreven voor boomers, desalniettemin ben ik al jaren tevreden lezer! Ook de Club OOR is heel erg leuk!
Als je nog twijfelt aan een pinkpopkaartje is dit zeker een mooie actie!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Heb hier ook Oor (Destijds het Bruce Springsteen songbook bij gekregen, ook heel mooi).

Deze actie is er dus bijna elk jaar, maar ik durf er zelf toch niet op te gokken. Voor de late beslissers een hele mooie actie natuurlijk! Altijd doen, heel leuk blad.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Kan me ook een editie herinneren dat ik me ook had ingeschreven voor die actie, een jaarabonnement met een weekend ticket. Maar uiteindelijk hadden zoveel mensen zich aangemeld voor de actie dat het via een loting moest gaan.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Weekend ticket + 3 jarig abonnement oor voor 208,50 ziet er ook interessant uit. Je zou nog je kaart kunnen verkopen op ticketswap voor 250 en dan deze deal kopen. Heb je een gratis abonnement en 40 euro winst. Of mis ik hier iets?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.007
Weekend ticket + 3 jarig abonnement oor voor 208,50 ziet er ook interessant uit. Je zou nog je kaart kunnen verkopen op ticketswap voor 250 en dan deze deal kopen. Heb je een gratis abonnement en 40 euro winst. Of mis ik hier iets?
Volgens mij ziet Ticketswap dat je een sponsorticket hebt, welk je niet kan verkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken