Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Wat ik vaak zie is dat een beker een half muntje kost. Dus je eerste biertje is 1,5 muntjes. Wanneer je jouw beker inlevert betaal je 1 munt. Dit systeem bevalt mij prima.
Op werchter moest je naar de recycle stand om je beker in te ruilen , waar een stevige file stond. Kreeg je je geld terug op je bandje. En moest je dan aanschuiven voor een nieuw biertje
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
137
126
Op werchter moest je naar de recycle stand om je beker in te ruilen , waar een stevige file stond. Kreeg je je geld terug op je bandje. En moest je dan aanschuiven voor een nieuw biertje
Zoals op Pinkpop is een betere oplossing. Dat er op de wei verschillende medewerkers staan waar je een beker voor zo een eco-token kon inruilen.
Ik blijf het lastig vinden. Voor meerdere zaken. Je kan veel minder een vriend trakteren (zonder zijn beker te vragen). De spontaniteit is helemaal verdwenen.
Ook kan je die bekers niet tussen je tanden steken om bv te applaudisseren,...
Ach ja, alles voor het geld, euh ik bedoel het milieu.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Zoals op Pinkpop is een betere oplossing. Dat er op de wei verschillende medewerkers staan waar je een beker voor zo een eco-token kon inruilen.
Ik blijf het lastig vinden. Voor meerdere zaken. Je kan veel minder een vriend trakteren (zonder zijn beker te vragen). De spontaniteit is helemaal verdwenen.
Ook kan je die bekers niet tussen je tanden steken om bv te applaudisseren,...
Ach ja, alles voor het geld, euh ik bedoel het milieu.
het is verplicht vanuit de overheid, Werchter maakt er enkel minder winst door met al die logistieke rompslomp die je daarvoor moet regelen
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Op werchter moest je naar de recycle stand om je beker in te ruilen , waar een stevige file stond. Kreeg je je geld terug op je bandje. En moest je dan aanschuiven voor een nieuw biertje
Ik hoop dat ze dan het systeem toepassen zoals bij pinkpop, diverse inleverpunten en bekers inleveren als je nieuwe drankjes gaat halen. Maar dit gaat enkel als je met eco tokens gaat werkeb, want om overal punten te maken die geld terug op je bandje zetten wordt lastig, dit maakt natuurlijk ook dat het wat langer duurd ipv beker inleveren en muntje geven.

Heb het bovenstaande systeem bij coldplay in brussel gehad.
Dan sta je 2x in de rij als je wat drinken wilt.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
Baal toch wel da er veel festivals zijn gaan lopen met namen die makkelijk op Werchter konden staan, en das logisch, da weet ik ook wel. Toch hoop ik dat Rock Werchter mij volgend jaar weer van mijn stoel gaat blazen met zijn line-up. Ik kijk er nu al naar uit
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Zoals op Pinkpop is een betere oplossing. Dat er op de wei verschillende medewerkers staan waar je een beker voor zo een eco-token kon inruilen.
Ik blijf het lastig vinden. Voor meerdere zaken. Je kan veel minder een vriend trakteren (zonder zijn beker te vragen). De spontaniteit is helemaal verdwenen.
Ook kan je die bekers niet tussen je tanden steken om bv te applaudisseren,...
Ach ja, alles voor het geld, euh ik bedoel het milieu.
Inderdaad en een hoop bekers in je achterbroekzak is ook niet de handigste methode.
Blijft niet ideaal. Zie t ooit nog terug verdwijnen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Baal toch wel da er veel festivals zijn gaan lopen met namen die makkelijk op Werchter konden staan, en das logisch, da weet ik ook wel. Toch hoop ik dat Rock Werchter mij volgend jaar weer van mijn stoel gaat blazen met zijn line-up. Ik kijk er nu al naar uit
Geef is lijstje van namen? En let wel, ze moeten touren in hun periode hè. Want heeft geen zin om bvb The Smile op te noemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Paddy

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
7
0
Intussen beginnen de grote festivals zich opnieuw te verzetten tegen de herbruikbare bekers. Vreemd wel, want in andere landen gaat dat wel al jaren perfect op grote events.

Ik kom uit het zuiden van Nederland waar we 5 dagen plank gas carnaval vieren. Daar zijn ze na enkele jaren terug gegaan naar wegwerp omdat die PET bekers allemaal vuiligheid verzamelen na een paar dagen gebruik; ook met goed spoelen. Iedereen kreeg er keelpijn en andere kwalen door. Just Saying...

Daarnaast waren die wegwerbekers makkelijk te stapelen en bij te houden voor degenen die zo wat extra gratis drankjes wilden opsparen. Als die PET bekers degenen zijn die ik denk, dan is het een stuk lastiger. Naja, gaan t mee maken. Ga er geen dorst door leiden iig ;)
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Clashfinder heeft al iets online staan; https://clashfinder.com/s/werchter24
De clashfinder is gebaseerd op het schema zoals dat vorig jaar was. Dus de buitenpodia (Main stage - Slope) strak na elkaar geprogrammeerd, beginnend en eindigend op Main stage. En de binnenpodia (Barn - Klub C) strak na elkaar geprogrammeerd, beginnend in de Barn en eindigend in Klub C. Dat zou heel goed ook dit jaar de volgorde kunnen zijn, waarbij de lengtes van de optredens nog kunnen variëren. Er is hier ook wel geopperd dat Barn en Klub C zouden kunnen worden omgedraaid en dan ziet het er heel anders uit.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Intussen is het bijna een maand geleden sinds de line-up vervolledigd werd. Zou dus (hopelijk) niet meer al te lang mogen duren voor de timetable? Of wat ander nieuws, want het wachten begint stilaan héél lang te worden. 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv en NoLifeIzze

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
Intussen is het bijna een maand geleden sinds de line-up vervolledigd werd. Zou dus (hopelijk) niet meer al te lang mogen duren voor de timetable? Of wat ander nieuws, want het wachten begint stilaan héél lang te worden. 😁
Een timetable zou in elk geval het inluisteren vergemakkelijken.
Kwestie dat ik mij niet in, pakweg, The Cat Empire verdiep als ik dan toch ergens anders sta...
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en swissepfan

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Intussen is het bijna een maand geleden sinds de line-up vervolledigd werd. Zou dus (hopelijk) niet meer al te lang mogen duren voor de timetable? Of wat ander nieuws, want het wachten begint stilaan héél lang te worden. 😁
Duurt nog wel een maandje denk ik?

Parkingtickets moeten ook nog een keer in de verkoop gaan, btw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

RockFest

Nieuw lid
21 mrt 2024
1
0
Hallo allemaal,

Wellicht dat het al ergens eerder gevraagd is, maar ik kon het niet zo snel vinden via de zoek optie. Weet iemand of er dit jaar nog Rock Werchter tickets verkocht kunnen worden via Ticketswap? Ik heb al een tijdje meldingen hiervoor aan staan maar er is tot nu toe nog niks voorbij gekomen. Is het vanuit Rock Werchter geblokkeerd om tickets door te verkopen?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Hallo allemaal,

Wellicht dat het al ergens eerder gevraagd is, maar ik kon het niet zo snel vinden via de zoek optie. Weet iemand of er dit jaar nog Rock Werchter tickets verkocht kunnen worden via Ticketswap? Ik heb al een tijdje meldingen hiervoor aan staan maar er is tot nu toe nog niks voorbij gekomen. Is het vanuit Rock Werchter geblokkeerd om tickets door te verkopen?
Welkom RockFest! (geweldige profielfoto trouwens, check ook het filmtopic!)

De tickets voor RW worden door Ticketmaster pas kort voor het festival beschikbaar gesteld. Die zullen dan dus ook pas op Ticketswap verschijnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RockFest

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Welkom RockFest! (geweldige profielfoto trouwens, check ook het filmtopic!)

De tickets voor RW worden door Ticketmaster pas kort voor het festival beschikbaar gesteld. Die zullen dan dus ook pas op Ticketswap verschijnen.
Als ze er al niet voor zorgen dat je enkel hun eigen platform voor doorverkoop kan gebruiken.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joss