Concertaankondigingen

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
214
373
Gaaf dat The Roots weer komen, ik zie nu alleen dat de tickets 70 euro kosten. Dat is wel fiks. Ze touren echter nog maar weinig en hebben al negen jaar niet meer in Paradiso gestaan. En het blijft een briljante live band, dus ze zijn dat geld eigenlijk wel waard.
Voor €58 zie je ze op de Lokerse Feesten en krijg je er nog een pak goeie namen bij. Is natuurlijk niet hetzelfde als een clubshow, maar toch
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Het optreden van Peuk en Blue Gene in de Oefenbunker wordt uitgesteld (16 maart).
Max Hell is support bij Loveth Besamoh in V11 (21 maart).
The Rosecaps is support bij The Clockworks in Tolhuistuin, Videocall is dat in Doornroosje (14 en 15 april).
Atarashii Gakko! op 12 juni naar de Melkweg. Verkoop 22 maart 10.00, VVK 21 maart 10.00.
Loren Kramar op 17 juni naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Neil Frances op 19 augustus naar de Melkweg. Verkoop 22 maart 10.00, VVK 20 maart 10.00.
Tinariwen op 20 augustus naar de Melkweg. Verkoop 22 maart 11.00, VVK 20 maart 11.00. Hè he!
Amimea & Job Roggeveen op 29 augustus naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Sound & Silence). Tickets zijn al in de verkoop.

Tord Gustavsen Trio op 19 september naar LantarenVenster en 20 september naar Paradox. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Blu DeTiger op 20 september naar Bitterzoet. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Rowwen Hèze ook op 12 oktober naar Metropool Hengelo. Verkoop 15 maart 10.00.
The Mysterines op 29 oktober naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Deadletter op 4 november naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Lotte Pen op 12 december naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Sound & Silence). Tickets zijn al in de verkoop.
Barbarva Pravi ook op 24 januari naar Theater de Spiegel (Zwolle), 26 Amare, 28 De Doelen, 29 Tivoli, 6 februari Muziekcentrum Enschede, 7 PHIL, 9 Theater aan 't Vrijthof (Maastricht), 11 Concertgebouw, 12 Chassétheater (Breda) en 16 Stadsschouwburg de Harmonie (Leeuwarden). Tickets zijn al in de verkoop. Dat is hier zo enorm populair is joh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
382
305
The Mysterines op 29 oktober naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Hebben al een EU+UK tour staan in Oktober alleen zonder Nederlandse datum. Denk dat deze snel wordt toegevoegd. Concert zou dan vallen tussen Antwerpen en Hamburg. Erg blij mee!!
 

Gnargel

Playlistbediener
29 jan 2024
6
29
Hebben al een EU+UK tour staan in Oktober alleen zonder Nederlandse datum. Denk dat deze snel wordt toegevoegd. Concert zou dan vallen tussen Antwerpen en Hamburg. Erg blij mee!!
Voor de zekerheid: The Mysterines staan ook al op vrijdag 17 mei op London Calling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Als Belg is dit helaas 225km rijden enkel, dus zal hem niet worden. Ook hoorde ik hier dat hij weinig oud werk speelde en dat blijf toch z’n beste, dus ook dat trekt me niet over de streep voor de verre verplaatsing. Maar zo handig dat je me even tagt, big love 🖤
Wel een hele toffe boeking dit! Hier ga ik zeker ticket voor scoren morgenochtend.

Zo vaak boekt Doornroosje niet dit soort hiphopnamen.
 

Gnargel

Playlistbediener
29 jan 2024
6
29
Klopt, daar heb ik al een kaartje voor 😉
Vind het een toffe band die ik graag nóg meer zie!
Ah, helder!

Ik heb soms het gevoel dat London Calling een beetje wordt vergeten (maar dus niet door jou!). Acts als Wet Leg en The Last Dinner Party spelen tijdens een niet uitverkocht festival, terwijl hun solo optredens (geloof ik) gelijk uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Komen ook naar de Muziekgieterij, 15 november.
Efterklang 19-1 naar de Muziekgieterij
Schrapt van het aankondigingslijstje. Wel te hopen voor iedereen ten westen van Utrecht en ten noorden van de Waal/Lek dat die eerste ook een datum Utrecht doen, als compromis.

Zino Vinci, Infamousizak, Monzo, David Armada, JXMESC, Lamsi, Kala Cité en Yentzyz op 22 maart naar de Melkweg (onder de noemer Eye 4 an Cypher). Tickets zijn al in de verkoop.
Lifeless Past voegt zich bij Patriarchy en Spit Mask in Cinetol (2 april).
Rosie Carney is support bij The Paper Kites in Hedon (9 mei).
MIKAELI, DIFFERENTE, NICK G, KURO (DJ) en DARA'A op 17 mei naar de Melkweg (onder de noemer Presented by S*x on Dr*gs). Tickets zijn al in de verkoop.
Nachtwaker is support bij Newmoon in Patronaat (22 mei).
LITE op 22 mei naar Willem Twee. Tickets zijn al in de verkoop. Ha, vet, maar wederom in de meest gigantische week ooit.
The Ex op 1 juni naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
GUNMOLL op 4 juni naar Cinetol en 14 juni naar de Kroepoekfabriek (onder de noemer Blikopener). Tickets zijn al in de verkoop voor Amsterdam, Vlaardingen is gratis.
Kerry King ook op 4 juni naar Muziekcentrum Enschede. Verkoop 18 maart 9.00, VVK 15 maart 9.00. Die zag ik niet aankomen...
Warren Haynes Band op 14 juni naar de Effenaar. Verkoop 20 maart 10.00.
Terzij de Horde, Dead Neanderthals en Salutingrome op 15 juni naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop. Vet affiche, zo met die eerste twee.
RADIOHOP op 22 juni naar de Melkweg. Verkoop 18 maart 12.00.

Gloria Groove op 8 juli naar de Melkweg. Verkoop 22 maart 10.00, VVK 20 maart 10.00.
Strand of Oaks op 15 september naar Bitterzoet. Verkoop 28 maart 10.00. Tenminste, Bitterzoet, als het goed is. Als 't slecht is, 't Zonnehuis.
Sonata Arctica op 25 september naar 013. Verkoop 25 maart 12.00.
The Mocks ook op 28 september naar Café Wilhelmina. Verkoop 20 maart 10.00.
Crash Test Dummies op 8 oktober naar het Burgerweeshuis. Verkoop 28 maart 11.00.
Sody op 23 oktober naar de Melkweg. Verkoop 22 maart 10.00.
Frank Turner & the Sleeping Souls op 28 oktober naar 013. Verkoop 22 maart 11.00.
Verkoop voor Sólstafir en Oranssi Pazuzu in Muziekgieterij Maastricht is 18 maart 11.00 (15 november).
Nazareth op 20 november naar Iduna. Tickets zijn technisch gezien al te koop.
L'Impératice op 28 november met een extra show naar de Melkweg. Verkoop 18 maart 12.00.
Verkoop voor Efterklang in Muziekgieterij Maastricht is 21 maart 10.00 (19 januari).

Voor België:
LITE op 20 mei naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken