Kaarten AC/DC

bertvanputte

Nieuw lid
16 feb 2024
2
0
Omdat we toch kaarten in Amsterdam hebben kunnen kopen wil ik 4 kaarten voor AC/DC in Dessel verkopen tegen de kostprijs. Iemand interesse voor deze 4 kaarten?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
252
Hoi Bert, is het voor jou al mogelijk om de kaarten te verkopen via Ticketmaster? Volgens mij is de doorverkoopffunctie nog niet beschikbaar.
 

Mathijs414

Nieuw lid
16 feb 2024
4
0
Komt de mogelijkheid om ze via ticketmaster te verkopen nog wel beschikbaar. Lees ook een aantal berichten dat dit helemaal niet kan. Ik heb zelf ook nog 3 kaarten voor Amsterdam gezien ik golden circle kaarten kon krijgen in Gelsenkirchen.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Komt de mogelijkheid om ze via ticketmaster te verkopen nog wel beschikbaar. Lees ook een aantal berichten dat dit helemaal niet kan. Ik heb zelf ook nog 3 kaarten voor Amsterdam gezien ik golden circle kaarten kon krijgen in Gelsenkirchen.
Voor Amsterdam zag ik staan dat deze optie beschikbaar komt:

Doorverkoop en doorsturen voor dit evenement zijn nu niet beschikbaar op verzoek van de organisator van het evenement. Vóór aanvang van het evenement zal doorsturen beschikbaar worden.
 

Mathijs414

Nieuw lid
16 feb 2024
4
0
Voor Amsterdam zag ik staan dat deze optie beschikbaar komt:

Doorverkoop en doorsturen voor dit evenement zijn nu niet beschikbaar op verzoek van de organisator van het evenement. Vóór aanvang van het evenement zal doorsturen beschikbaar worden.
Ja ik heb het nagevraagd, want het zit hem in die laatste zin. Doorsturen word beschikbaar. Kreeg onderstaande reactie

Beste mathijs,

Bedankt voor je bericht.

Het doorverkopen van tickets via jouw Ticketmaster account is niet voor alle events mogelijk.
Doorverkoop voor dit evenement is niet beschikbaar op verzoek van de organisator van het evenement.
Desgewenst kan een ticket via Ticket Doorsturen doorgestuurd worden naar een ander Ticketmaster-account dichter bij het evenement.

Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Tara
Ticketmaster Fan Support

Dus moet nog even kijken wat ik hiermee moet
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik begrijp niet helemaal het probleem dan. Het is nu niet beschikbaar (om zwarthandel in te perken), maar het gaat wel beschikbaar worden. Dat stond er al en wordt nu ook bevestigd in hun reactie. Gaat het er om dat je nu een ticket wil kopen van iemand? Dan snap ik dat het vervelend is omdat je je ticket niet direct krijgt en vertrouwen moet hebben.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Ik begrijp niet helemaal het probleem dan. Het is nu niet beschikbaar (om zwarthandel in te perken), maar het gaat wel beschikbaar worden. Dat stond er al en wordt nu ook bevestigd in hun reactie. Gaat het er om dat je nu een ticket wil kopen van iemand? Dan snap ik dat het vervelend is omdat je je ticket niet direct krijgt en vertrouwen moet hebben.
Doorverkoop wordt helemaal niet beschikbaar, dus je kan 'm niet via Ticketmaster verkopen, wat voor beide partijen gunstig is.

Doorsturen dus wel, maar dat is alleen gunstig voor degene die het ticket koopt, niet voor degene die 'm verkoopt omdat het geld alsnog in goed vertrouwen direct moet worden overgemaakt i.p.v. via TM.

Da's gewoon klote.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Doorverkoop wordt helemaal niet beschikbaar, dus je kan 'm niet via Ticketmaster verkopen, wat voor beide partijen gunstig is.

Doorsturen dus wel, maar dat is alleen gunstig voor degene die het ticket koopt, niet voor degene die 'm verkoopt omdat het geld alsnog in goed vertrouwen direct moet worden overgemaakt i.p.v. via TM.

Da's gewoon klote.
Huh.

Ik zie het juist andersom. Je stuurt het ticket toch pas door als het geld binnen is? Niet andersom.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
252
Doorverkoop wordt helemaal niet beschikbaar, dus je kan 'm niet via Ticketmaster verkopen, wat voor beide partijen gunstig is.

Doorsturen dus wel, maar dat is alleen gunstig voor degene die het ticket koopt, niet voor degene die 'm verkoopt omdat het geld alsnog in goed vertrouwen direct moet worden overgemaakt i.p.v. via TM.

Da's gewoon klote.
Dat zou echt wel bijzonder matig zijn van TM 😔.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Huh.

Ik zie het juist andersom. Je stuurt het ticket toch pas door als het geld binnen is? Niet andersom.
En hoe ziet de koper het? Precies...
Het moet gewoon te alle tijden mogelijk zijn om via TM een ticket te kunnen verkopen, zodat beide partijen zonder zorgen een ticket kunnen kopen of verkopen.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Als iemand zittickets overheeft voor Amsterdam, heb ik evt wel interesse!
 

EllenS

Nieuw lid
18 feb 2024
2
0
Komt de mogelijkheid om ze via ticketmaster te verkopen nog wel beschikbaar. Lees ook een aantal berichten dat dit helemaal niet kan. Ik heb zelf ook nog 3 kaarten voor Amsterdam gezien ik golden circle kaarten kon krijgen in Gelsenkirchen.
Ik kan waarschijnlijk wel 3 kaarten gebruiken voor Amsterdam, als ze nog beschikbaar zijn. Welke zijn het?
 

Bob

Nieuw lid
18 feb 2024
3
0
Als iemand zittickets overheeft voor Amsterdam, heb ik evt wel interesse!
He hoi heb twee zitplaatsen over helaas niet naast elkaar wel zelfde ingang. Face value 84 eur per kaart. Tribune achterin. Vak en stoelnummers kan ik bij interesse opgeven.
 

Bob

Nieuw lid
18 feb 2024
3
0
Iemand interesse voor zitplaatsen ACDC Amsterdam. Face Value 84,00 per kaart. 2 stuks beschikbaar.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
557
412
Al die nieuwe accounts die hier op eens kaarten komen verpatsen is wel heel sketchy... Ik zou der zelf niet snel op in gaan.
In de festileaks WhatsApp groep zaten pas ook oplichters Lowlands kaartjes aan te bieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Joslittel

Mathijs414

Nieuw lid
16 feb 2024
4
0
Al die nieuwe accounts die hier op eens kaarten komen verpatsen is wel heel sketchy... Ik zou der zelf niet snel op in gaan.
In de festileaks WhatsApp groep zaten pas ook oplichters Lowlands kaartjes aan te
Het was eigelijk ook niet mijn intentie om kaarten via dit forum te verkopen. Wou meer weten of überhaupt doorverkoop kan plaatsvinden aangezien ticketmaster dit niet aanbied. Ik ga het proberen om via ticketswap toch te verkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken