Kaarten AC/DC

rettoed

Nieuw lid
19 feb 2024
2
0
Het was eigelijk ook niet mijn intentie om kaarten via dit forum te verkopen. Wou meer weten of überhaupt doorverkoop kan plaatsvinden aangezien ticketmaster dit niet aanbied. Ik ga het proberen om via ticketswap toch te verkopen.
nee ook niet mijn bedoeling, maar de kaartjes krijg ik tot nu toe niet gedownload om op ticketswap te zetten en kan ze (tot nu toe) dus ook niet verkopen via ticketmaster zelf. dus ik geef alleen aan dat ik dus kaartjes over heb
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
892
Hoi Bert, bij ticketmaster.be kon ik vandaag nog mijn aankoop annuleren en het aankoopbedrag teruggestort krijgen. Wellicht voor jou goed om te weten.
Dat is nieuw voor mij. Ik wist helemaal niet dat Ticketmaster dit toeliet? Of is dit enkel zo voor uitverkochte events?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
892

Hier staat dat je binnen 3 dagen een verzoek kan doen om de aankoop te annuleren. Ik ben iig blij met de verleende service en kijk uit naar het concert in de Arena.
Goed om weten! 👍 De voorwaarden die vermeld staan op hun site zijn zeker ook oké.
In het verleden ook al wel eens een impulsaankoop gedaan, om daarna te moeten vaststellen dat hetzelfde concert op een andere dag/lokatie beter past.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken