AC/DC

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Heb ze gezien in sportpaleis 2009. En dat was, buiten het luide scherpe geluid, dikke fun.
Toen ik ze terug zag in 2015, even doof, maar niet echt vernieuwend. 2016 was er toch al andere zanger. Zelfde show.

Ik ga ook passen denk ik.
Ja, heb zelf geen goede herinneringen aan die 2016 show. Op zich was de show zelf leuk (ook niet meer dan dat, had er misschien een klein beetje meer van verwacht), maar tot op vandaag wel tinnitus aan overgehouden omdat ik die dag m'n oordoppen vergeten was.
 
  • Wow
Waarderingen: jaydee76 en Joslittel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Heb voor mezelf voorgenomen dat ik niet meer dan €150 ervoor over heb.
Het zou de eerste (en wellicht ook laatste) keer zijn om live mee te maken.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Ja, heb zelf geen goede herinneringen aan die 2016 show. Op zich was de show zelf leuk (ook niet meer dan dat, had er misschien een klein beetje meer van verwacht), maar tot op vandaag wel tinnitus aan overgehouden omdat ik die dag m'n oordoppen vergeten was.
kut Mattman, veel last van?
nu ik heb al tinnitus sinds eind 2009 en probeer sindsdien echt wel op te letten.
en niet te letten op de piepjes (3 tal, en soms gehoord dat weg valt of onder water klinkt, rumoerige ruimtes kunnen vermoeiend zijn voor lang te luisteren)

ik was er toen ook, had er in maar stond achteraan de weide en het klonk toen niet zo erg hard.
vond het toen niet slechter dan het jaar ervoor en vond axl rose minder slecht dan verwacht maar memorabel was het niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Voor mij is het heel dubbel.
Het is zo een band die ik wel zeker gezien wil hebben in mijn leven en de kans is groot dat het 1 van de laatste mogelijkheden is om dat te doen maar het heel gedoe wss om tickets te bemachtigen + de prijs voor een band die ik ook weer niet zo hard volg of ken (buiten de bekende nummers natuurlijk) maakt het ook weer moeilijk te rechtvaardigen.. We zullen zien als de officiële info er door komt ;)
Sta er wel hetzelfde in, al ken ik beduidend meer van hun nummers. En dan heb je nog het gegeven dat het de immer fantastische ArenA is. Een makkelijke keuze wordt het niet.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Sta er wel hetzelfde in, al ken ik beduidend meer van hun nummers. En dan heb je nog het gegeven dat het de immer fantastische ArenA is. Een makkelijke keuze wordt het niet.
Als ik ga kijken zal het wel op de wei in Desselt zijn aangezien dat op een half uurtje van thuis is ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
kut Mattman, veel last van?
nu ik heb al tinnitus sinds eind 2009 en probeer sindsdien echt wel op te letten.
en niet te letten op de piepjes (3 tal, en soms gehoord dat weg valt of onder water klinkt, rumoerige ruimtes kunnen vermoeiend zijn voor lang te luisteren)

ik was er toen ook, had er in maar stond achteraan de weide en het klonk toen niet zo erg hard.
vond het toen niet slechter dan het jaar ervoor en vond axl rose minder slecht dan verwacht maar memorabel was het niet.
Soms meer last dan anders. Het is er altijd wel, maar sommige dagen harder dan andere. Wel altijd mijn doppen mee sindsdien, het idee om nog concerten te doen zonder is absurd. Nog nooit zoveel schik gehad in mijn leven als de weken na dat concert, toen een heel luid gepiep alles overmeesterde.

De show zelf vond ik ook super memorabel. Opvallend flets publiek herinner ik me, dat maar af en toe echt wakker schoot.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Soms meer last dan anders. Het is er altijd wel, maar sommige dagen harder dan andere. Wel altijd mijn doppen mee sindsdien, het idee om nog concerten te doen zonder is absurd. Nog nooit zoveel schik gehad in mijn leven als de weken na dat concert, toen een heel luid gepiep alles overmeesterde.

De show zelf vond ik ook super memorabel. Opvallend flets publiek herinner ik me, dat maar af en toe echt wakker schoot.
bij was dat de eerste 3 maanden. de hel was dat.
publiek was gewoon tam, in 2015 was dat iets beter maar daar was Brian dan minder ofzo naar mijn gevoel
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
52
37
Vorige keer in Dessel gezien, omdat ik ze eens wou zien. Gochja, ik ga niet zeggen dat ik teleurgesteld was, maar een wereldoptreden was het nu ook niet. Gewoon goed. Zelf zou ik er nooit 150 euro of meer aan uitgeven.

Staan ook gewoon echt oude knarren op het podium. Dan is de gitarist nog wel actief, maar voor de rest vrij statisch. Als het publiek dan ook vrij tam is, dan moet het uit de muziek komen. En zoals andere gebruikers hier ook hebben aangegeven, ik ken alleen de hits. Maar de hits begin ik wel steeds meer te waarderen.
Dan is het een lastige afweging om te gaan, helemaal voor de hoofdprijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Chris Chaney is de bassist die mee op tour gaat, o.a. bekend van Jane's Addiction en Alanis Morissette:
Heeft vroeger veel gespeeld met de nieuwe drummer die Phil Rudd al verving tijdens PowerTrip. Dus ook geen Phil Rudd.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Zou betekenen dat ze telkens 2 of 3 rustdagen inlassen. Eindelijk een band met bandleden op leeftijd die wel beseft dat ze voor de beste prestaties beter wat extra rust tussen de optredens kunnen nemen. 💪
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en TNFke

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Zou betekenen dat ze telkens 2 of 3 rustdagen inlassen. Eindelijk een band met bandleden op leeftijd die wel beseft dat ze voor de beste prestaties beter wat extra rust tussen de optredens kunnen nemen. 💪
Metallica doet dat toch ook tijdens de M72 tour? En ook daar werpt het zijn vruchten af
 
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Zou betekenen dat ze telkens 2 of 3 rustdagen inlassen. Eindelijk een band met bandleden op leeftijd die wel beseft dat ze voor de beste prestaties beter wat extra rust tussen de optredens kunnen nemen. 💪
Wat wil je het zijn allemaal heren op leeftijd en financieel zal het ook wel allemaal kloppen, wij fans betalen gewoon iets extra.Denkelijk ook de laatste kans om ze te zien.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Aangezien er nog nul geruchten zijn voor Amerika denk ik dat de tour in 2 is gesplitst. Doet me denken aan de opmerking van @jimmywe .Er is wel zeker gesleuteld aan de tour. Originele bekendmaking volgens insiders stond op de rol voor december. Amerika en Australië volgend jaar en dan gaat het boek dicht verwacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Gebruikers die dit onderwerp bekijken