AC/DC

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Schuermans himself


Nene grapje geen enkel idee


Maar ik zou het wel een rotsstreek van de Graspop organisatie vinden eerlijk gezegd. Eerst Architects op herhalen boeken terwijl Alcatraz die heeft als headliner. En dan tijdens hun festival even Ac/Dc boeken in Dessel. Want ja ik vermoed wel dat als Ac/Dc op de Stenehei in Dessel speelt, dat de organisatie van Graspop minstens het mee organiseert, zij zitten ten slotte ook met Live Nation.

Mij persoonlijk niet gelaten. Ik ga naar Alcatraz. Ik zie Ac/Dc we elders. In Nederland of Duitsland ofzo. En ik ga nog steeds naar Graspop. Maar toch blijf ik het een rotsstreek vinden van Graspop
Dat van Architects is kut, maar ik denk dat AC/DC zelf bepaalt waar en wanneer ze optreden, daar gaat GMM/LN weinig invloed op kunnen uitoefenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.779
12.459
Dat van Architects is kut, maar ik denk dat AC/DC zelf bepaalt waar en wanneer ze optreden, daar gaat GMM/LN weinig invloed op kunnen uitoefenen.
Ja precies. En ik vraag me af hoe groot het effect voor Alcatraz echt zal zijn. Er zullen absoluut mensen zijn die de voorkeur aan Ac/dc geven maar gezien het affiche trekt het ook echt hele andere liefhebbers. Voor mij geldt dat in ieder geval en meer in mijn omgeving. De verkoop van Alcatraz loopt goed (denk beter dan ooit) dus wat resale tickets kunn4n ze opvangen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
Zoals gemeld in het TW classic forum: 9 augustus AC/DC op de wei van Dessel --> Confirmed.
Speculatie of insdide info? Er zijn hier wel meer nieuwe leden opgedoken die kort voor een aankondiging met data en locaties beginnen te strooien 😂
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Ja dat zal inderdaad ook wel kloppen. Te nemen of te laten.
Als je ze kunt boeken het weekend van werchter of tijdens alcatraz...dan zal live nation wel wat extra betalen om ze tijdens het weekend van alcatraz te krijgen. Geen bron van echtheid hier natuurlijk
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
Volg het forum al 6j, maar reageer niet altijd. Inside info dat de datum en locatie bevestigd is aan de cateraar.
Dank voor de info 👍 Dat strookt dus met de info die we al hadden van Jimmywe mbt begin augustus. Dus voor België kunnen we nu wel uitgaan van Dessel 9 augustus. Ben dan eigenlijk meer benieuwd naar de exacte Nederlandse data en locatie.. Vrees dan toch voor de Arena.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.890
5.295
Ja precies. En ik vraag me af hoe groot het effect voor Alcatraz echt zal zijn. Er zullen absoluut mensen zijn die de voorkeur aan Ac/dc geven maar gezien het affiche trekt het ook echt hele andere liefhebbers. Voor mij geldt dat in ieder geval en meer in mijn omgeving. De verkoop van Alcatraz loopt goed (denk beter dan ooit) dus wat resale tickets kunn4n ze opvangen
ik denk dat het effect vooral logistiek zal zijn aangezien heel veel vrijwilligers gedeeld worden, ik denk dan vooral aan front stage en stagehands.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
Gebaseerd op ervaringen in het verleden zeggen de kenners op het forum dat de aankondiging deze week zal zijn. Morgen nog een teaser en donderdag dan de data. Vond het wel al vreemd dat ze volgens geruchten in dezelfde week (1 dag later) zaten als Pearl Jam. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe die strategie werkt mbt aankondigen.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
It’s coming 🤘
Season 9 Yes GIF by Friends
 
  • On fire
Waarderingen: Bassie78

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.682
3.508
Volgens mij was mijn hier eerder genoemd concert van AC/DC in de Arena in 2009?
Wanneer zijn ze nog meer in NL geweest daarna? Dan heb ik ze echt een pokketijd lang niet meer gezien🤦🤦
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.682
3.508
2015 Gelredome Arnhem was het laatste optreden in Nederland.
Oké, thnx. Daar was ik zeker niet bij.
Dan wordt het dus nodig tijd😁

Edit: even opgezocht. De "Rock or Bust" tour. Inderdaad niet gezien. Damn! Het wordt echt tijd. Alhoewel 1991 nooit meer getopt gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Ik ga alvast een persoonlijke lening aangaan om nog maar een ticketje te kunnen aanschaffen.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
415
619
From fans forum

Prices for the Italian show at Reggio Emilia (RCF Arena) goes from 100 euros plus presale to 140 plus presale.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
From fans forum

Prices for the Italian show at Reggio Emilia (RCF Arena) goes from 100 euros plus presale to 140 plus presale.
Qua prijs verwacht ik inderdaad tickets vanaf 100 Euro.... Laatste tour en vermoedelijk een kleiner tourschema dan we gewend zijn dus reken uit.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken