Pukkelpop 2027

even op een rijtje wat we (en i know het is nog vroeg) al weten over pukkelpop 2027:
  • het festival vind volgend(e) jaar/editie plaats op 19-20-21-22 aug 2027
  • live nation is nu officieel eigenaar van pukkelpop maar de inpakt op de dagelijkse werking (lees de organisatie) van het festival zou de komende 10 jaar nog onder chokri en zijn team blijven. ik geloof daar weinig van want live nation zal zich heust wel sneller dan ze zeggen bemoeien met het organiseren van het festival o.a. het samenstellen van de line-up.
  • en Fontains d.c. is (voorlopig) een sterke kanshebber.
als ik nog iets vergeten ben laat maar weten.

Laatst bewerkt:
Hierbij een vertaling van deens artikel dat wel degelijk wijst op een gebrek aan heel goede headliners voor Syd for Solen
Uit helemaal niks van dat stukje blijkt dat het festival gecancelled is door een gebrek aan headliners? 🤨 Heb je het zelf gelezen? ☺️

Dit is het enige dat er losgelaten wordt maar dat kan ook op andere zaken, of een combinatie ervan, duiden.

We stellen hoge eisen aan SYD FOR SOLEN en daar doen we geen concessies aan. Omdat we niet kunnen garanderen dat we dat niveau in 2027 kunnen halen, nemen we een pauze.

• Leuk
Waarderingen: elo
Uit helemaal niks van dat stukje blijkt dat het festival gecancelled is door een gebrek aan headliners? 🤨 Heb je het zelf gelezen? ☺️

Dit is het enige dat er losgelaten wordt maar dat kan ook op andere zaken, of een combinatie ervan, duiden.

We stellen hoge eisen aan SYD FOR SOLEN en daar doen we geen concessies aan. Omdat we niet kunnen garanderen dat we dat niveau in 2027 kunnen halen, nemen we een pauze.
Dat bedoel ik idd

Ticketverkoop Way Out West Festival is tijdelijk gesloten in afwachting van de eerste namen. Dit jaar stond daar een geweldige line-up met vele headliners RW (oa The Cure, Gorillaz, The xx, Moby), Nick Cave and the Bad Seeds en enkele sterke namen van Pukkelpop (Sombr, Zara Larsson, Ravyn Lenae,...) Vorig jaar kondigden ze de eerste drie namen aan op 12 oktober voor de editie van dit jaar. Hopelijk krijgen we rond half oktober terug via WOW wat zicht op welke namen nog in augustus of exclusief in augustus rondtouren. Zijn er nog andere festivals in augustus die deze maand al namen gaan vrijgeven?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Little Simz lijkt uitgesloten te zijn voor RW maar ik hoop dat ze een mooie positie krijgt op Pukkelpop als ze in die periode nog tourt.

Users who are viewing this thread