Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Tove Lo’s show in Vorst verkocht rampzalig, nu naar ROMA verzet…
Zag haar als zekerheid voor hoge Barn Spot, nu minder hot om te boeken wss—- jammer
Ik vind Tove Lo geweldig, maar op zich is het niet zo gek als je nog geen nieuw album hebt uitgebracht

Simply Red is (voor in hoeverre dat een kanshebber was) nu uitgesloten.
Edit: doen Sportpaleis in de weken ervoor.

1789635375895.png

Is toch ook veel meer geschikt voor een Boutique of Parklife wanneer er een classic rockact komt?
Heb ze eens gezien op TW Classic (affiche met Lionel Richie en The Boss). Fantastische stem wel. Nadien ook nog eens in het Sportpaleis gezien.
Ik zou het toejuichen maar op RW zelf hoeven ze voor mij niet te staan. Het is toch iets andere muziek dan bv Simple Minds vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Heb ze eens gezien op TW Classic (affiche met Lionel Richie en The Boss). Fantastische stem wel. Nadien ook nog eens in het Sportpaleis gezien.
Ik zou het toejuichen maar op RW zelf hoeven ze voor mij niet te staan. Het is toch iets andere muziek dan bv Simple Minds vorig jaar.
goed, maar echt geen groep voor RW, zou niet weten waar en wanneer

De indeling is prima zo, de doorstroming was al een stuk beter afgelopen editie tussen de podia

Maar; een kortere tijd tussen de main-acts zorgt er ook weer voor dat je tussendoor de tocht niet meer zou gaan maken naar Nest, Barn of KlubC. En dan kan dat uurtje soms juist perfect zijn ;)
van mij mag er een tent met max capaciteit 4 à 5k bijkomen, iets intiemer als de huidige mastodonten

• Leuk
Waarderingen: jarne
in
van mij mag er een tent met max capaciteit 4 à 5k bijkomen, iets intiemer als de huidige mastodonten
akkoord! Klub c laten staan waar die dit jaar stond en tussen de barn en nest een kleine tent (grootte club/lift pukkelpop zodat dit geen problemen geeft met stromen publiek) voor de alternatieve kleinere acts die toch ook een tent nodig hebben, nu is daar geen plaats voor op werchter of ze moeten verzuipen in klubC

Ben benieuwd wie we als volgend headliner krijgen hoop dat we zoals bij Mumford and sons dit jaar ook zo'n headliner krijgen die niet meerdere festivals doen

Users who are viewing this thread