Festileaks Draft XXII - through the decades

Headliner van de toekomst (?): 🪿🪿🪿🪿

01-_35A1638_Final.jpg

@MadMandra27 @BlackwaterPark

• Leuk
  • 100
Waarderingen: Yannick, Oasiss en Dante
IMG_8323.jpeg

Tijd om wat meer te vertellen over mijn festival, namelijk de rode draad. Op elk podium zal elke dag minstens 1 act staan waarvan een bandlid Oliver heet, of een afgeleide van de naam. Volgende act past hier ook perfect in: Squid 🦑

Bring Me the Horizon — Oli Sykes — zang
Rammstein — Oliver Riedel — bas
Oliver Tree — Oliver Tree — zang
Squid — Ollie Judge — zang/drums

Next: @BlackwaterPark & mezelf

Laatst bewerkt:
hun dromerige mix van shoegaze, psychedelica en alternatieve rock naar Breakpoint Fest. Met Boys Cry Too, hun tweede album dat in mei 2026 verscheen, klinkt The Haunted Youth rauwer, intiemer en grootser dan ooit. Van fragiele melodieën tot stevige uitbarstingen: een perfecte hedendaagse aanvulling op onze reis door de alternatieve muziekgeschiedenis.

En dan helemaal terug naar 1969.

Met In the Court of the Crimson King verscheen een album dat de grenzen van rock voorgoed zou verleggen. Progressief, experimenteel, onvoorspelbaar en nog steeds invloedrijk King Crimson is precies het soort klassieker waar Breakpoint Fest om draait.

@MadMandra27 -> @AngieH

IMG_1097.jpeg
XXII and XXI.jpg

Laatst bewerkt:
Sorry dat klopte inderdaad. Had niet zo’n rotvaart verwacht helaas, dom van me. In het vervolg zal ik mijn plaatjes proberen doorsturen naar iemand om in mijn plek te posten na 20:00 😇
Zo bedoelde ik het niet hoor, no pressure. Herinnerde me alleen uit vorige drafts dat jij vroeg ging slapen haha, dus meer dat @BlackwaterPark niet hyped in de startblokken zat 😊

Users who are viewing this thread