Graspop Metal Meeting 2027

Dimmu borgir met een nieuwe plaat zullen na de najaarstour ook wel een rondje festivals doen. Zouden ook wel eens een headline spot kunnen krijgen.
headliner van de marquee bedoel je neem ik aan? šŸ¤”
zou ik ook wel graag eens willen zien overigens

Kanonenfieber voor de dubbele verwacht ik wel ja na deze zegetocht. En dan als Marquee of Jupiler headliner. Als Alcatraz ze heeft dan hebben ze daar een gouden slag mee geslagen voor volgend jaar. Die zouden daar nu al zelfs als sub op de Prison kunnen staan
Laat non est deus dan volgend jaar maar komen ipv opnieuw Kanonenfieber.

Do:
North: Sleep token
South: Pantera
Marquee: Orbit culture
Jupiler: Gutalax
Dome: Igorr

Vr:
North: Amon Amarth
South: Slipknot
Marquee: Paradise lost
Jupiler: Primus
Dome: Monster magnet

Za:
North: Lamb of god
South: Parkway drive
Marquee: Devin townsend
Jupiler: Saxon
Dome: Bodom after midnight

Zo:
North: Faith no more
South: Gojira
Marquee: Kreator
Jupiler: Whitechapel
Dome: Pertubator
Jij mag niet meer meedoen.
Ik zou eindeloos clashes hebben tussen de podia

• Haha
Waarderingen: saurus
Eerlijk gezegd zie ik ze liever gewoon edities zoals de afgelopen in elkaar zetten zonder een band die direct alles zou uitverkopen en inderdaad een grote invloed op de sfeer zou hebben. Je bent dan niet meer op een gezellig metalfestival, maar op een concert van Metallica. Je ziet in de video's van voorprogramma's van Metallica ook altijd een driekwart leeg stadion
Helemaal eens!
Precies wat ik gisteren bij Live is Live ervaarde. (Zelf goedkope tickets anders was ik er nietL

80% van de band shirtjes was Iron Maiden.
Je kon bij respectievelijk doro , testament en epica zonder problemen tegen de schenen van artiesten aankijken. Voorin was er heel weinig te doen(sowieso maar 17k op een festival van 45k).
Iron Maiden is aan de buurt en het veld begint aan alle kanten te vullen en voorin is de ruimte ook beperkt.

Gelukkig zijn de Iron Maiden fans de ergste niet, het kantelt de sfeer niet. Al is de sfeer bij de andere bands beperkt(door gebrek aan)

Wistk niet, goed om weten wel. maakt toch weer een opening voor iets anders op donderdag.

mogelijk wel bruce met zen project dan op de line up?
Kan natuurlijk altijd dat Maiden voor graspop een uitzondering maakt.
Bruce solo verwacht ik niet, dan eerder Steve met British lion.

Users who are viewing this thread