Graspop Metal Meeting 2027

Dimmu borgir met een nieuwe plaat zullen na de najaarstour ook wel een rondje festivals doen. Zouden ook wel eens een headline spot kunnen krijgen.
headliner van de marquee bedoel je neem ik aan? šŸ¤”
zou ik ook wel graag eens willen zien overigens
 
headliner van de marquee bedoel je neem ik aan? šŸ¤”
zou ik ook wel graag eens willen zien overigens
Van marquee zou passender zijn maar north of south zou mij ook niks verbazen. Ze zijn er groot genoeg voor genre is misschien alleen wat te niche.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus
Kanonenfieber voor de dubbele verwacht ik wel ja na deze zegetocht. En dan als Marquee of Jupiler headliner. Als Alcatraz ze heeft dan hebben ze daar een gouden slag mee geslagen voor volgend jaar. Die zouden daar nu al zelfs als sub op de Prison kunnen staan
Laat non est deus dan volgend jaar maar komen ipv opnieuw Kanonenfieber.
 

Users who are viewing this thread