Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kanonenfieber voor de dubbele verwacht ik wel ja na deze zegetocht. En dan als Marquee of Jupiler headliner. Als Alcatraz ze heeft dan hebben ze daar een gouden slag mee geslagen voor volgend jaar. Die zouden daar nu al zelfs als sub op de Prison kunnen staan
Eerlijk gezegd zie ik ze liever gewoon edities zoals de afgelopen in elkaar zetten zonder een band die direct alles zou uitverkopen en inderdaad een grote invloed op de sfeer zou hebben. Je bent dan niet meer op een gezellig metalfestival, maar op een concert van Metallica. Je ziet in de video's van voorprogramma's van Metallica ook altijd een driekwart leeg stadion
Helemaal eens!
Precies wat ik gisteren bij Live is Live ervaarde. (Zelf goedkope tickets anders was ik er nietL
80% van de band shirtjes was Iron Maiden.
Je kon bij respectievelijk doro , testament en epica zonder problemen tegen de schenen van artiesten aankijken. Voorin was er heel weinig te doen(sowieso maar 17k op een festival van 45k).
Iron Maiden is aan de buurt en het veld begint aan alle kanten te vullen en voorin is de ruimte ook beperkt.
Gelukkig zijn de Iron Maiden fans de ergste niet, het kantelt de sfeer niet. Al is de sfeer bij de andere bands beperkt(door gebrek aan)