Rock Werchter 2026

Check de resale op Ticketmaster? Gisteren stonden er nog een pak op onder de reguliere prijs (een paar euro maar).

Bekijk bijlage 21586

Intussen het weer. Ik zal maar genoeg truien voor 's nachts voorzien!
Zie bij jou op de Donderdag regen voorspeld. Maar dat vind ik nergens terug. Volgens mij krijgen we echt super fijn weer. Avond en ochtend lekker koel. Daarna heerlijk weer. Truitje mee. Heerlijk! Zin in zeg!

Nog een positief iets in mijn ogen;

Vooralsnog geen afvallers, de afgelopen jaren was er toch regelmatig in de aanloop naar het festival het e.e.a. aan de hand met wat namen op de line-up, hoog en laag op de poster.
Vorige keer Sam Fender natuurlijk, Kings of Leon, de jaren ervoor regelmatig spannend met o.a. RHCP, en was het toen ook met Metallica zo? Linkin Park vorig jaar ook.

Vooralsnog geen verstoringen hier dus, het weer zit mee, de coins zijn besteld; de auto nog aftanken en vollaaien. De kinderen donderdagochtend naar school/oppas brengen en byebyeeeee

Vooralsnog geen afvallers, de afgelopen jaren was er toch regelmatig in de aanloop naar het festival het e.e.a. aan de hand met wat namen op de line-up, hoog en laag op de poster.
Vorige keer Sam Fender natuurlijk, Kings of Leon, de jaren ervoor regelmatig spannend met o.a. RHCP, en was het toen ook met Metallica zo? Linkin Park vorig jaar ook.

Vooralsnog geen verstoringen hier dus, het weer zit mee, de coins zijn besteld; de auto nog aftanken en vollaaien. De kinderen donderdagochtend naar school/oppas brengen en byebyeeeee
2022 metallica ja (toen hadden crew members covid) maar de band zelf was ok

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Don't jynx it. Een band heeft pas opgetreden als deze er gestaan heeft. Alles daarvoor is voorlopige lineup.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en festirock
Don't jynx it. Een band heeft pas opgetreden als deze er gestaan heeft. Alles daarvoor is voorlopige lineup.
Dat weet ik maar al te goed, het valt me alleen op dat voorlopig alle seinen op groen staan.
mijn berichtje hier veranderd daar niks aan hoor ;)

Kwam deze tegen in de Festileaks whatsapp:

----
Ik heb een website/webapp gemaakt om eenvoudig je Rock Werchter-timetable samen te stellen.

Je kunt niet alleen je eigen planning maken, maar ook de voorkeuren van je vrienden bekijken. Handig om snel te zien welke optredens jullie samen willen meepikken!

---

Leuk - gratis - alternatief voor clashfinder/de Werchter-app, met name om je spoorboekje met anderen te delen.

Users who are viewing this thread