Pinkpop 2026

De doorverkoop/ticketswap biedt nog niet echt uitkomst. Dus ik denk dat het een dagje op zondag wordt. Voor een goedkoop weekendticket had ik nog overwogen vrijdag en zondag te gaan.
Valt me ook op dat er niet veel wordt aangeboden en de prijzen best hoog blijven.
Aantal doorverkoop weekendtickets:
9/6 - 123
10/6 - 112
11/6 - 106
12/6 - 104
13/6 - 102
14/6 - 85
15/6 - 85
16/6 - 85

Mijn spoorboekje:

Vrijdag (7+1 acts)
The Pretty Reckless > The Vaccines > (Ski Aggu) > Roxy Dekker > Electric Callboy > The Plot In You > Zara Larsson > 21Pilots

Zaterdag (8+2 acts)
Hang Youth > Triggerfinger > FestiLeaks Meeting > Jehnny Beth > (Leap) > The Haunted Youth > (Franz Ferdinand) > IDLES > Editors > Halsey > The Cure

Zondag (8+1 acts)
(Leila Lamb) > HotWax > White Lies > Die Spitz > Royel Otis > Wet Leg > YUNGBLUD > Fat Dog > Foo Fighters

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik ben er alleen zaterdag:
Hang Youth > Terrein verkennen/ vrij lang niks gepland > Sofi Tukker > IDLES > Editors > stukje Soulwax > The Cure

Wordt onze eerste keer Pinkpop, erg benieuwd hoe het is vergeleken met LL/DTRH en BKS.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Gisteren ons jaarlijkse uitje naar de Makro weer gedaan met de maten. De biertjes, frisjes, Jacky Cola's, Corona's en Bar le Duc staan alweer koud te worden, en de komende dagen moet ik de kids uit de buurt houden van de stapel Pringles, Haribo en Knakworst die in de hal klaar staan!!
Dan ben je al verder dan mij.
Ik moet nog twee flessen Sonnema en een Smirnoff halen. Pan macaroni maken voor onze eerste dag op de Limburgerhof.
De rest rest halen we bij Plus Wessels in Waubach.

Het grote aftellen is begonnen.⏳

• Winning
Waarderingen: RickHuissen
Ik ben er alleen zaterdag:
Hang Youth > Terrein verkennen/ vrij lang niks gepland > Sofi Tukker > IDLES > Editors > stukje Soulwax > The Cure

Wordt onze eerste keer Pinkpop, erg benieuwd hoe het is vergeleken met LL/DTRH en BKS.
Gezien The Cure zou ik áltijd The Haunted Youth meepakken en ook Jehnny Beth een kans geven.

Pinkpop is veel massaler dan BKS, qua eten hebben ze echter wel een inhaalslag gemaakt en vind ik dat het heel aardig is. Lowlands heeft dan weer veel meer randvermaak, feestelijkheden, uitzinniger publiek en nachtleven.

Qua terrein winnen LL en BKS het met gemak, qua line-up hebben ze ook meer diepte te bieden, maar zo'n show van The Cure met daarvoor nog Editors en IDLES kunnen op die festivals natuurlijk niet. Dat zijn gewoon drie headliners voor BKS.

Voor de thuisblijvers is Pinkpop te volgen op NPO2 Extra. Ik ben benieuwd wat er uitgezonden gaat worden, hopelijk o.a. Franz Ferdinand aangezien ik die op RW ga missen ten faveure van Royel Otis.

100% in beslag genomen en anders afbreken.
Hoe ben je hier zo zeker van? Anderen hierboven geven aan dat het vorig jaar getolereerd werd mits goed geplaatst etc. Ik begrijp dat het in de reglementen staat maar gezien de weersvoorspellingen (ofwel bakkie regen of volle zon) is een overdekte plek toch echt van belang voor iedereen 🤷‍♂️ ?

Bezet tijdens

Valt me ook op dat er niet veel wordt aangeboden en de prijzen best hoog blijven.
Aantal doorverkoop weekendtickets:
9/6 - 123
10/6 - 112
11/6 - 106
12/6 - 104
13/6 - 102
14/6 - 85
15/6 - 85
16/6 - 85
Ik heb 1 ticketdie wij te veel hadden vrij snel verkocht. was wel 50 eur onde rnormale prijs gaan zitten. Maar goed aan de andere kant, je kunt ook niet altijd voor dubbeltje .... haha.

Ben verbazingwekkend snel hersteld van BKS, maar het was eigenlijk gewoon koud, dus dat scheelt wel.
Hier ook de laatste voorbereidingen en aangezien onze groep nu tien man en vrouw sterk is hebben we Rolduc afgezegd en een villa op Europarcs Brunssummerheide geboekt voor veel minder geld dan die kamers bij elkaar, dus dat kunnen we mooi weer op Pinkpop besteden 🍻 🍻 🍻 🍻 🍻 🍻 🍻 🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻.
Vandaag en morgen nog werken en dan komen we donderdag al die kant op, ZIN IN PINKPOP!!

• Leuk
Waarderingen: Chicken en Superedo
Hoe ben je hier zo zeker van? Anderen hierboven geven aan dat het vorig jaar getolereerd werd mits goed geplaatst etc. Ik begrijp dat het in de reglementen staat maar gezien de weersvoorspellingen (ofwel bakkie regen of volle zon) is een overdekte plek toch echt van belang voor iedereen 🤷‍♂️ ?
Ik spreek uit eigen ervaring. we hebben zelf een vast plekje net onder de bomen. toen werden wat onweersbuien voorspeld en moesten wij verhuizen. Gevaar dit weekend van onweersbuien gecombineerd met de kennis hoe de camping eruit zag na legendarische onweersbui van metallica denk ik dat ze dat niet willen hebben. Ik heb afgelopen jaren wel een aantal soort tenten of eerder schaduwdoeken zien staan en die waren geplaatst boven de tenten zelf. Dus dat je niet extra ruimte in nam. misschien is dat een optie voor je. Maar dat waren echt een aantal. vorig jaar was er geen kans op onweer. Het heeft ook te maken met wanneer je naar binnen gaat. wij gaan als een van de eerste altijd naar binnen en dna moet ik mijn hele tent uitpakken en zelfs de toilettas open doen. Misschien glip je doorheen maar je blijft wel gevaar lopen dat ze, vooral als je em donderdag opzet, je verzoeken af te breken. het is ana jou of je risico wilt lopen. Ik denk dat als er echt een gevaar is op onweersbuien dat ze echt heel streng gaan zijn hierop. En ja het is heel scheef dat op de vormalige camping A bij de groepsplekken wel een party tent staat. Wat ook een optie is dat je goede lange steenharingen meeneemt en de party tent hiermee vastzet en dat ze dan wat coulanter zijn. Al met al up to you of je de risico wilt nemen want als je em niet naar binnen kan meenemen is of terug lopen naar de auto of inleveren.

21P en The Cure
normaal bij dag afsluiters moet je minimaal bij het optreden ervoor op zelfde stage al goed plekje hebben veroverd. dat houdt in dat je al bij teddy Swims goed plekje moet hebben voor 21P. echter van Teddy wordt ook veel verwacht en zal het mega druk zijn daar. Dus adviseer je al bij roxy binnen proberen te zijn. Mijn ervaring is dat vak links minder snel vol loopt.
Bij Cure zorg dat je bij FF al binnen bent. het wordt dus een lange zit voor je.

• Leuk
Waarderingen: pinkpop2w
Vaak mag een tarp die je dan aan je tent vastmaakt wel gewoon, omdat dit dan als onderdeel wordt gezien van je tent als soort van grote luifel. Als je toch nog iets moet kopen is dat de veiligere optie.

Oei das heel vervelend want we hebben naar gewoonte aiki noodle potjes Enzo ingeslagen. Is er echt niks van warm/kokend water te vinden?
nee niet echt. wat je wel zou kunnen proberen is 2 kopjes thee meenemen. vroeger kon je met puppy ogen naar "supermarkt"lopen en vragen om em in te gooien. Echter ik heb begrepen dat ze dit jaar echte supermarkt daar gaan neerzetten. Ik kan het niet overzien wat dat betekent en misschien zetten ze wel at daar. maar denk niet dat het kan. andere oplossing is een pannetje en een brandertje. kun je zelf water koken. doen wij ook voor koffie en knakworsten.

• Geweldig
Waarderingen: b_giel
Ik spreek uit eigen ervaring. we hebben zelf een vast plekje net onder de bomen. toen werden wat onweersbuien voorspeld en moesten wij verhuizen. Gevaar dit weekend van onweersbuien gecombineerd met de kennis hoe de camping eruit zag na legendarische onweersbui van metallica denk ik dat ze dat niet willen hebben. Ik heb afgelopen jaren wel een aantal soort tenten of eerder schaduwdoeken zien staan en die waren geplaatst boven de tenten zelf. Dus dat je niet extra ruimte in nam. misschien is dat een optie voor je. Maar dat waren echt een aantal. vorig jaar was er geen kans op onweer. Het heeft ook te maken met wanneer je naar binnen gaat. wij gaan als een van de eerste altijd naar binnen en dna moet ik mijn hele tent uitpakken en zelfs de toilettas open doen. Misschien glip je doorheen maar je blijft wel gevaar lopen dat ze, vooral als je em donderdag opzet, je verzoeken af te breken. het is ana jou of je risico wilt lopen. Ik denk dat als er echt een gevaar is op onweersbuien dat ze echt heel streng gaan zijn hierop. En ja het is heel scheef dat op de vormalige camping A bij de groepsplekken wel een party tent staat. Wat ook een optie is dat je goede lange steenharingen meeneemt en de party tent hiermee vastzet en dat ze dan wat coulanter zijn. Al met al up to you of je de risico wilt nemen want als je em niet naar binnen kan meenemen is of terug lopen naar de auto of inleveren.
Ja de buien van 2014 weet ik ook nog goed, vooral de nacht na dag 1 - een grote plas op camping A. Laat staan de windhozen op de metallica dag die met een stralende zon en een fantastische stromae begon. Thanks voor je genuanceerd verhaal, het is inderdaad het risico van teruglopen of geluk hebben. Ik maak er een mooie oproep van voor de festivalgangers hier. Ik kom donderdagavond rond een uur of 10 a half 11 aan en dan zal er wel iemand van hier ervaring hebben met partytenten. Ik lees graag jullie berichten 🤞

nee niet echt. wat je wel zou kunnen proberen is 2 kopjes thee meenemen. vroeger kon je met puppy ogen naar "supermarkt"lopen en vragen om em in te gooien. Echter ik heb begrepen dat ze dit jaar echte supermarkt daar gaan neerzetten. Ik kan het niet overzien wat dat betekent en misschien zetten ze wel at daar. maar denk niet dat het kan. andere oplossing is een pannetje en een brandertje. kun je zelf water koken. doen wij ook voor koffie en knakworsten.
Oh echt, een pannetje en een brander is niet verboden? Dat zou nog eens goed nieuws zijn!

Hoe krijg je een vaste plek onder bomen voor elkaar 🙈

Users who are viewing this thread