Pinkpop 2026

Vraagje daarover, wij zagen gisteren ook tickets aangeboden worden. Maar hoe zit dat nu dan, verkoop je deze dan door en krijgt de koper dan die QR of de verkoper?
Afgelopen concert in de 013 had ik namelijk een ticket op mijn naam gepersonaliseerd en, een op naam van mijn zus. Deze had ik haar toe gestuurd, maar uiteindelijk bij de entree zijn ze allebei van mijn account/telefoon gescand. Dus daar zijn wel wat vragen over.
In dit geval gaat het om tickets die je koopt wanneer je onder het kopje 'see best available' naar beneden scrollt. Hierbij zie je niet van wie je ze koopt en is het net alsof je normale kaarten koopt. Als je ze daarna doorstuurt naar iemand, kan diegene ze accepteren via de mail en krijgt diegene zelf de QR-code in zijn/haar eigen ticketmaster te zien en kan de verzender ze niet meer laten scannen.

711688070_1516165660300284_8985232859653094233_n.jpg

scherper ;-)

• Leuk
Waarderingen: SmittyBacall
Ziet er goed uit.

Wel benieuwd of er ook veel soundbleed gaat zijn bij die Desperados stage. Die staat wel dicht op de karaokebar en dat LIDL ding voor mijn gevoel.
Bij Stage 4 gaat dat hopelijk met de tent wat meevallen (en andersom).

Vraagje van een bekende waar ik het antwoord niet op had. Hij slaapt in het Fletcher Hotel in Heerlen, raden jullie het aan om te gaan fietsen of de shuttlebus te nemen? Gaat hem er vooral om dat hij niet uren en dagen hoeft te wachten op een rit terug de zondagavond.

Vraagje van een bekende waar ik het antwoord niet op had. Hij slaapt in het Fletcher Hotel in Heerlen, raden jullie het aan om te gaan fietsen of de shuttlebus te nemen? Gaat hem er vooral om dat hij niet uren en dagen hoeft te wachten op een rit terug de zondagavond.
Volgens mij heeft Heerlen geen Fletcher en Kerkrade twee:
Fletcher Hotel-Restaurant Parkstad -Zuid Limburg
Fletcher Hotel-Restaurant Kasteel Erenstein
Beiden zijn op ongeveer 5km afstand, dus altijd fietsen!!

Ik denk dat hij Fletcher in Parkstad of het Bastion in Heerlen bedoelde. Gok de laatste aangezien hij het over die plaats had.

Ik denk dat hij Fletcher in Parkstad of het Bastion in Heerlen bedoelde. Gok de laatste aangezien hij het over die plaats had.
Vanaf Bastion zou ik ook fietsen (is maar 7,5km). Wij sliepen vaak in vdValk en dat is iets dichterbij, maar ook daar namen we altijd fietsen mee. Ben je lekker eigen baas en hoef je je ook niet druk te maken of er nog ruimte is in de bus etc.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Vanaf Bastion zou ik ook fietsen (is maar 7,5km). Wij sliepen vaak in vdValk en dat is iets dichterbij, maar ook daar namen we altijd fietsen mee. Ben je lekker eigen baas en hoef je je ook niet druk te maken of er nog ruimte is in de bus etc.
Thanks, ging hem er ook een beetje om qua veiligheid van zijn fiets. Is natuurlijk op zo'n groot evenement altijd een risico maar staat het erom bekend dat er veel fietsen worden gestolen?

Users who are viewing this thread