Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het gras is altijd groener bij de buren, maar dit jaar heeft pinkpop gewoon een stevige prima line up. niks op aan te merken.
tenzij je in het universum leeft dat pinkpop een glastonbury of coachella 2.0 is met de justin biebers, elton johns en coldplay van de werelds. dat is niet de realiteit.
Het gras is altijd groener bij de buren, maar dit jaar heeft pinkpop gewoon een stevige prima line up. niks op aan te merken.
tenzij je in het universum leeft dat pinkpop een glastonbury of coachella 2.0 is met de justin biebers, elton johns en coldplay van de werelds. dat is niet de realiteit.
Had ik volgens mij al 300 pagina's geleden aangekondigd
Brand Summer Blond bier is ideaal voor de zomer vanwege de aanwezige tonen van citrus, fruit en een subtiele hopbitterheid. Ze heeft een toegankelijk karakter, perfect als doordrinker op het terras of op een festival.
Voor mij hoeft het niet. Eerst ‘s ochtends nog de kleine afzetten op de crèche en dan met mijn 2 maten richting Landgraaf. Tentje opzetten en tegen zeker The Pretty Reckless op het terrein zijn. Indiende vroeger zijn nog even Sleep Theory meepikken. Dat het weer een mooi weekend zal worden!
Voor mij hoeft het niet. Eerst ‘s ochtends nog de kleine afzetten op de crèche en dan met mijn 2 maten richting Landgraaf. Tentje opzetten en tegen zeker The Pretty Reckless op het terrein zijn. Indiende vroeger zijn nog even Sleep Theory meepikken. Dat het weer een mooi weekend zal worden!
In 2014 was er zo een hype met Tame Impala. Die zouden binnen een paar jaar gaan headlinen. Is in ieder geval in Nederland niet zo veel van terechtgekomen.
Behalve dat Tame Impala in 2022 2x in de Afas stond en dit jaar in de Ziggo en het makkelijk nog een avond had kunnen doen, als niet 2. Tame Impala was op het publiek misschien een misser geweest hier door gebrek aan bekendheid met het oudere publiek maar ze geven fucking goeie shows.