Forum feedback

Vraagje: werkt de check op maximale bestandsgrootte wel goed? Ik plaatste net vanaf mijn telefoon een afbeelding hier maar wanneer ik die afbeelding via mijn computer kopieer en ergens anders probeer te plaatsen krijg ik de melding dat het niet lukt omdat het bestand te groot is. Het lukte mij vervolgens wel om, nogmaals vanaf mijn telefoon, de afbeelding ook hier te plaatsen. Maar het is toch gek dat een kopie van hetzelfde bestand opeens te groot is? Of werkt het anders op de computer dan via de telefoon, of via verschillende browsers?

Mogelijk zou het probleem opgelost kunnen worden door het limiet wat te verhogen, als daar ruimte voor is? Dan loop je sowieso minder snel tegen die melding aan. Ik krijg hem nu best vaak wanneer ik even snel een screenshotje van iets wil uploaden, waarop ik meestal denk: laat maar dan, geen zin om met compressie tooltjes te gaan klooien hiervoor. Kan me best voorstellen dat meer gebruikers dat hebben en dat het forum daardoor content en traffic misloopt. Het zou overigens ook fijn zijn als de maximale grootte die wel toegestaan is vermeld zou worden in de foutmelding, en eventueel de grootte van het bestand wat je probeert te uploaden, als je het helemaal mooi volledig wil hebben :)

Ter illustratie (deze afbeelding was gelukkig niet te groot haha):
1768489154153.png

Heb dit probleem inderdaad ook vaak gehad, even een screenshot uploaden op dit forum is toch altijd een hoop gedoe
Inderdaad, gelukkig heb ik standaard photoshop open staan en is dat snel gebeurd, maar het voelt toch altijd als 4 extra stappen die wat overbodig voelen, zelfs als ik mijn venster al mini zet en dan een screenshot neem is die nog steeds te groot.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dr. Hannibal
Thanks voor de feedback, ik pik het even verder op (bots zelf ook wel regelmatig op deze limiet).

Tip die ik in de tussentijd kan geven: afbeelding even naar jezelf doorsturen via Whatsapp en daar downloaden. Volgens mij zijn die altijd voldoende compressed om hier te uploaden, waarschijnlijk de snelste methode :)

• Pray
Waarderingen: Dr. Hannibal
Thanks voor de feedback, ik pik het even verder op (bots zelf ook wel regelmatig op deze limiet).

Tip die ik in de tussentijd kan geven: afbeelding even naar jezelf doorsturen via Whatsapp en daar downloaden. Volgens mij zijn die altijd voldoende compressed om hier te uploaden, waarschijnlijk de snelste methode :)
Thanks! En goeie tip ja, nu je het zegt heb ik die truc zelf ook weleens gebruikt maar weer vergeten inmiddels 😅

• Geweldig
Waarderingen: Thisso
'Het eerste Metalfestival van 2026!'

ap5zka.jpg

Mijn fout dit keer :ROFLMAO: ! Dacht even snel topic te featuren en even geen erg gehad in de andere metalfestivals. Heb zelf ook nog eens getwijfeld over Samhain :LOL:. Wel goed om te weten dat jullie de teksten dus lezen ;)
Haha, geeft niets hoor! Zo heel erg vond ik het ook niet. Het was meer dat ik zelf nog in mijn na roes zit van een fantastisch weekend Samhain en daarna dat tekstje las en dacht "hier moet ik even een grapje over maken". ;)

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en Royke
Ik krijg regelmatig geen melding meer als ik ben getagd (volgens mij anderen ook). Kan daar iets aan gedaan worden?

Ik krijg regelmatig geen melding meer als ik ben getagd (volgens mij anderen ook). Kan daar iets aan gedaan worden?

Ligt er misschien ook aan of ze je bij het originele posten al taggen, een edit toevoeging tagt nooit voor zover ik weet.

• 100
Waarderingen: RubenJS
De laatste week heb ik regelmatig dat ik op mijn computer en mobiel gevraagd word naar mijn 2FA-code op het forum, ook als deze de dag ervoor nog is ingevuld. Het lijkt bijna alsof er een wisselwerking is ontstaan tussen 2fa-geldigheid op mijn telefoon en op mijn desktop.

Is dit de bedoeling? Het lijkt, als 'medicore' techneut, bijna alsof mijn refresh token op een device ongeldig gemaakt is zodra ik op een andere inlog. Dit was vroeger niet zo.

Laatst bewerkt:
De laatste week heb ik regelmatig dat ik op mijn computer en mobiel gevraagd word naar mijn 2FA-code op het forum, ook als deze de dag ervoor nog is ingevuld. Het lijkt bijna alsof er een wisselwerking is ontstaan tussen 2fa-geldigheid op mijn telefoon en op mijn desktop.

Is dit de bedoeling? Het lijkt, als 'medicore' techneut, bijna alsof mijn refresh token op een device ongeldig gemaakt is zodra ik op een andere inlog. Dit was vroeger niet zo.
Even je cookies verwijderen voor deze website en dat zou het moeten oplossen :)
Inderdaad eerder deze week achter de schermen wat aanpassingen gebeurd die soms voor problemen kunnen zorgen in combinatie met oude cookies. Verwijderen via de pc browser zou voldoende moeten zijn, sindsdien zelf ook geen problemen meer via mobiel.

• Pray
Waarderingen: davadude
Naar aanleiding van het artikel op de frontpage (https://festileaks.com/2026/05/9-kindvriendelijke-festivals-in-2026/) wil ik toch een lans breken voor Sniester, die in de lijst ontbreekt. Sniester heeft op de zondag al jaren Sniester Junior (https://sniester.nl/sniester-junior/):

"Bij Sniester Junior mag alles wat thuis niet mag: pizza’s bakken zonder groente, crowdsurfen, waterballonnen gooien… Ga mee op backstagetour, duik de pit-cursus in of schilder je eigen protestbord en ga ermee de staat op. Win jij de botsautootjes-race?"

Dit tafereel op de Grote Markt is ook als volwassene fantastisch om te aanschouwen en mag wat mij betreft echt niet ontbreken in een artikel over kindvriendelijke festivals.

(NB: ik vond het geen eigen topic waard, dus heb ik het maar hier geplaatst)

• Geweldig
Waarderingen: MartinB
Ik wist niet goed waar ik mijn vraag moest plaatsen, dus ik plaats ze hier.

Recent viel het mij op dat @Dr. Hannibal en @Koekdoos aparte statussen hebben (Gizzhead en Kiss connaisseur)

Is dit zoals bij de nummerplaten? Gepersonaliseerde titels? Moet daar voor betaald?

Niet dat ik iets speciaal wil (en al zeker niet als daar voor betaald moet worden) maar ben wel eens benieuwd :)

• Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik wist niet goed waar ik mijn vraag moest plaatsen, dus ik plaats ze hier.

Recent viel het mij op dat @Dr. Hannibal en @Koekdoos aparte statussen hebben (Gizzhead en Kiss connaisseur)

Is dit zoals bij de nummerplaten? Gepersonaliseerde titels? Moet daar voor betaald?

Niet dat ik iets speciaal wil (en al zeker niet als daar voor betaald moet worden) maar ben wel eens benieuwd :)
Hebben daar zeker voor moeten betalen. Twintig euro en een Desperados, maar dat is het wel waard.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

• JP5