Verzameltopic overige Belgische festivals 2026

Zal toch snel imploderen denk ik, ofwel het wordt een soort Krhuangbin. Even cashen en doorrrr. Of gewoon volgend jaar sub op Werchter. Doe maar niet, trouwens.
Krhuangbin stond enkele jaren eerder wel in de barn voor ze sub op de main waren. En die sub positie was ook een vreemde constructie, maar dat is al uitvoerig besproken toen.

Is ook nooit een band die met hun muziekstijl dit succes kan blijven houden.

Goede band hé, daar niet van - maar het nieuwe gaat er snel af zijn bij vele niet-muziekliefhebbers.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en koolket
Had ook wel nooit verwacht dat een mathrock band plots enige mainstream succes zou hebben, dus ik vind het wel leuk. Ook al vind ik ze weinig bijzonder binnen het genre. Hoeveel mensen hun sound dan weer omschrijven als revolutionair of vernieuwend vind ik dan wel weer een beetje onzin.
Ja, zijn vooral viraal gegaan met hun maskers en kostuums natuurlijk. De muziek zelf klinkt zeker niet slecht, maar zoals je zegt zijn er veel bands die exact dezelfde sound hebben.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Ja, zijn vooral viraal gegaan met hun maskers en kostuums natuurlijk. De muziek zelf klinkt zeker niet slecht, maar zoals je zegt zijn er veel bands die exact dezelfde sound hebben.
Is eigenlijk wel triestig als de mensen nu meer naar concerten gaan voor de gimmicks dan voor de muziek. Kunnen die mensen niet gewoon naar het circus gaan ?

• Leuk
  • 100
Waarderingen: musicislife en B0G5
tegenwoordig zijn er gewoon enorm veel bands en je moet op de een of andere manier toch proberen om de aandacht te trekken. Dit is gewoon een heel erg goede manier om dat te doen

Samen met Crows op de zaterdag, en nog wat Henge spacerock erbij, interessant genoeg voor die prijs
Over een aantal weken komt er nog een heleboel lekkers bij. Voor alle duidelijkheid: vanuit AFF-bril. Maar dat wordt een hele fijne affiche, met veel internationale doorbreekbands. Die prijs: die is simpelweg verwaarloosbaar ;-).

Was morgen donderdag 23 april niet de dag waar de kortingen van CERA aandelen op een groot aantal Belgische festivals zou bekendgemaakt worden? Weet iemand wanneer?

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread