Ik vind Tom Morello een toffe gitarist. Maar als je 12 nummers doet, waarvan er maar 5 origineel zijn en de rest covers (ja ik tel Audioslave en RATM mee als covers) dan is het voor mij toch al snel klaar. En dan ook nog vrij uit een lopende covers. RATM, Audioslave, Jimi Hendrix, Bruce Springsteen, John Lennon, althans dit was enkel tijdens zijn uurtje op GMM laatste keer. Weet niet of hij bij eigen shows meer covers of meer originele nummers doet.
Maar denk dat meer mensen dat zo zien.
Zoek een band bij elkaar, schrijf een klein repertoire en ga daar wat shows mee spelen. Al is het maar 1 kort album en dan met 1 of 2 RATM covers erbij. Dat zou mij interesseren.
Als ik voor covers zou gaan, ga ik savonds wel naar een tribute band na de headliner, dan vind ik t tof. Maar stop geen set vol met covers.
Maar denk dat meer mensen dat zo zien.
Zoek een band bij elkaar, schrijf een klein repertoire en ga daar wat shows mee spelen. Al is het maar 1 kort album en dan met 1 of 2 RATM covers erbij. Dat zou mij interesseren.
Als ik voor covers zou gaan, ga ik savonds wel naar een tribute band na de headliner, dan vind ik t tof. Maar stop geen set vol met covers.
Laatst bewerkt: