Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind sowieso, hoe goed de muziek ook, dat ze erg lang door touren zonder nieuw album. Buiten het laatste Live album, is er na 2021 geen nieuw studioalbum meer geweest en zijn ze inmiddels toch zeker 4x in België als ook in Nederland geweest. Voor mij maakt het de clash met Prodigy dan ook wat makkelijker aangezien ik hen al 3x heb gezien met deze plaat.
Maar zodra er weer een nieuwe plaat ligt kijk ik er weer naar uit! Blijft toch een van m'n favoriete bands!
Vind sowieso, hoe goed de muziek ook, dat ze erg lang door touren zonder nieuw album. Buiten het laatste Live album, is er na 2021 geen nieuw studioalbum meer geweest en zijn ze inmiddels toch zeker 4x in België als ook in Nederland geweest. Voor mij maakt het de clash met Prodigy dan ook wat makkelijker aangezien ik hen al 3x heb gezien met deze plaat.
Maar zodra er weer een nieuwe plaat ligt kijk ik er weer naar uit! Blijft toch een van m'n favoriete bands!
Ik zie ze niet als minder /kleiner dan The XX of Sam Fender. Daarom legitiem afsluiter op RW
Mijn mening haha. Zeker met een nieuw album zal dat toch wel een optie zijn. Met een deftige sub erbij en mooi alternatief inderdaad
The War on Drugs op Live is Live 2024 een van de strafste concerten die ik ooit heb gezien. Was toen mn derde keer dat ik ze zag. Buitenaards goed en dat zonder An Ocean Between the Waves op de setlist.
Ik zag The War On Drugs vorig jaar op Cactusfestival. Eerder uit nieuwsgierigheid dan dat ik zelf immense fan ben (ik zet hun album nu en dan op). Ik vond dit één van de saaiste concerten die ik ooit gezien heb. Allemaal wel perfect gespeeld en zo, maar geen greintje enthousiasme of intensiteit. Schoon, maar onbezield...
Ik zag The War On Drugs vorig jaar op Cactusfestival. Eerder uit nieuwsgierigheid dan dat ik zelf immense fan ben (ik zet hun album nu en dan op). Ik vond dit één van de saaiste concerten die ik ooit gezien heb. Allemaal wel perfect gespeeld en zo, maar geen greintje enthousiasme of intensiteit. Schoon, maar onbezield...
Toch apart. De bezieling knalde er bij bijvoorbeeld dat Live is Live optreden juist vanaf. Moet toegeven dat in 2022 op Werchter ik ze ook het minste vond van alle keren dat ik ze zag. Toen speelden ze niet die lang uitgesponnen nummers maar veel meer de album varianten wat toch een stuk van de ervaring af haalt. Dus ergens kan ik wel volgen wat je bedoelt.