Rock Werchter 2026

Vind sowieso, hoe goed de muziek ook, dat ze erg lang door touren zonder nieuw album. Buiten het laatste Live album, is er na 2021 geen nieuw studioalbum meer geweest en zijn ze inmiddels toch zeker 4x in België als ook in Nederland geweest. Voor mij maakt het de clash met Prodigy dan ook wat makkelijker aangezien ik hen al 3x heb gezien met deze plaat.

Maar zodra er weer een nieuwe plaat ligt kijk ik er weer naar uit! Blijft toch een van m'n favoriete bands!

• Leuk
Waarderingen: festirock en ChrisV
Vind sowieso, hoe goed de muziek ook, dat ze erg lang door touren zonder nieuw album. Buiten het laatste Live album, is er na 2021 geen nieuw studioalbum meer geweest en zijn ze inmiddels toch zeker 4x in België als ook in Nederland geweest. Voor mij maakt het de clash met Prodigy dan ook wat makkelijker aangezien ik hen al 3x heb gezien met deze plaat.

Maar zodra er weer een nieuwe plaat ligt kijk ik er weer naar uit! Blijft toch een van m'n favoriete bands!
Laat ze dan maar 2:15-2;30 komen als afsluiterrrrrr

Als er iets leuks tegenover staat, graag. 😅
Die hype zal ik echt nooit begrijpen, maar dat is ok, ik gun het jullie van harte.
Ik zie ze niet als minder /kleiner dan The XX of Sam Fender. Daarom legitiem afsluiter op RW ;)
Mijn mening haha. Zeker met een nieuw album zal dat toch wel een optie zijn. Met een deftige sub erbij en mooi alternatief inderdaad

Ik zag The War On Drugs vorig jaar op Cactusfestival. Eerder uit nieuwsgierigheid dan dat ik zelf immense fan ben (ik zet hun album nu en dan op). Ik vond dit één van de saaiste concerten die ik ooit gezien heb. Allemaal wel perfect gespeeld en zo, maar geen greintje enthousiasme of intensiteit. Schoon, maar onbezield...

Dus zeker The Prodigy op Werchter...

Ik zag The War On Drugs vorig jaar op Cactusfestival. Eerder uit nieuwsgierigheid dan dat ik zelf immense fan ben (ik zet hun album nu en dan op). Ik vond dit één van de saaiste concerten die ik ooit gezien heb. Allemaal wel perfect gespeeld en zo, maar geen greintje enthousiasme of intensiteit. Schoon, maar onbezield...

Toch apart. De bezieling knalde er bij bijvoorbeeld dat Live is Live optreden juist vanaf. Moet toegeven dat in 2022 op Werchter ik ze ook het minste vond van alle keren dat ik ze zag. Toen speelden ze niet die lang uitgesponnen nummers maar veel meer de album varianten wat toch een stuk van de ervaring af haalt. Dus ergens kan ik wel volgen wat je bedoelt.

• On fire
Waarderingen: ChrisV

Hoe mooi dit ook was voor een festival als Cactus. Daar is nog nooit een band geweest die een geweldige show heeft kunnen geven.

• Leuk
Waarderingen: phil, Mr. Y en yannickd
It’s crazy the way they’re talked about here. In the U.K. they’re seen as a very meh band, basically they’re fine but Nobody really cares

It’s crazy the way they’re talked about here. In the U.K. they’re seen as a very meh band, basically they’re fine but Nobody really cares
They're doing Hyde Park there with Mumford and Sons and perform in the O2. That's quite big as well isn't it.

Hoop echt dat we eindelijk nieuw materiaal horen van de War On Drugs. In het slechtste geval op RW, maar liever nog daarvoor.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
They're doing Hyde Park there with Mumford and Sons and perform in the O2. That's quite big as well isn't it.
Not when you see Biffy, Jungle and Wolf Alice doing 2 nights each there too. They’re ok, and fill a gap for the UK audience, nothing really more

Prodigy overigens naar Vorst en ook Ziggo eind november. Voor hen die écht niet kunnen kiezen.

Maar ik heb het echt het gevoel dat dat feestje in the Barn iets speciaals gaat zijn ...

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread