Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, vind 'm wel prima hoor, maar vind hun eerste wel echt veruit hun beste. Met die meer verstilde nummers maken ze het meest indruk. Tweede had ook erg fraaie momenten.
Transferable als 'verkoopbaar via Ticketmaster'? Want er staat dat ik de QR code maar krijg enkele dagen voor het event...
Ik wil mijn tickets verkopen maar wil Live Nation graag zo veel mogelijk pesten, dus verkies TicketSwap boven Ticketmaster indien mogelijk.
Transferable als 'verkoopbaar via Ticketmaster'? Want er staat dat ik de QR code maar krijg enkele dagen voor het event...
Ik wil mijn tickets verkopen maar wil Live Nation graag zo veel mogelijk pesten, dus verkies TicketSwap boven Ticketmaster indien mogelijk.
Hoe dan ook, ik ga genieten. The Cure is een band waar ik veel meer van hou (echt, wat een band), maar The xx is de headliner waar ik misschien wel het meest naar uitkijk.
Hoe dan ook, ik ga genieten. The Cure is een band waar ik veel meer van hou (echt, wat een band), maar The xx is de headliner waar ik misschien wel het meest naar uitkijk.
tickets voor de zondag worden goedkoper verkocht in de resale van ticketmaster dan op ticketswap voor de mensen die nog kaarten zoeken voor de zondag. (op dit moment geen tickets voor zondag te koop op ticketswap)
Hmm The Strokes met nieuw werk, en nu al wat optredens elders op de aardbol dit jaar.
2027 nog maar eens proberen op RW Herman
Vvroege vogels; Raye, Muse , The Strokes, .... enkele dagen geleden/weken zag ik alweer zon voorproefje voorbij komen voor 2027
Maar man met dit zonnetje deze dagen, dan kijk je uit naar die Werchterse wei met een pintje. Het duurt echt niet meer zo lang!