Rock Werchter 2026

De tickets zijn (sinds vandaag?) transferable dus als je een combiticket boven de reguliere prijs zoekt kun je op TicketSwap terecht.
Transferable als 'verkoopbaar via Ticketmaster'? Want er staat dat ik de QR code maar krijg enkele dagen voor het event...
Ik wil mijn tickets verkopen maar wil Live Nation graag zo veel mogelijk pesten, dus verkies TicketSwap boven Ticketmaster indien mogelijk.

Transferable als 'verkoopbaar via Ticketmaster'? Want er staat dat ik de QR code maar krijg enkele dagen voor het event...
Ik wil mijn tickets verkopen maar wil Live Nation graag zo veel mogelijk pesten, dus verkies TicketSwap boven Ticketmaster indien mogelijk.
Ja dat kan dus, dmv een transfer naar Ticketswap. Spreekt voor zich als je op TS de verkoop opstart…

Heb je toevallig een zaterdag ticket dat je kwijt wilt? In dat geval heb ik interesse!

Steeds meer zin in de show van The xx. Voor mij zijn album 1 en 3 het beste. 2 vind ik een heel saaie plaat

Hoe dan ook, ik ga genieten. The Cure is een band waar ik veel meer van hou (echt, wat een band), maar The xx is de headliner waar ik misschien wel het meest naar uitkijk.

• Leuk
Waarderingen: roluf, RutgerGM en tosti
Haeven is ook een beetje raar geprogrammeerd. De donderdag, vrijdag en zaterdag begint de afsluiter club C een heel stuk vroeger.

Haeven is ook een beetje raar geprogrammeerd. De donderdag, vrijdag en zaterdag begint de afsluiter club C een heel stuk vroeger.
Vroeger? Donderdag 23:05, vrijdag 23:15, zaterdag 22:15 terwijl dit in normale omstandigheden 23:15 zou moeten zijn. Zondag 22:50.

Hoe dan ook, ik ga genieten. The Cure is een band waar ik veel meer van hou (echt, wat een band), maar The xx is de headliner waar ik misschien wel het meest naar uitkijk.
Ik heb dit jaar eigenlijk geen enkele ( co) headliner dat een must see is.

tickets voor de zondag worden goedkoper verkocht in de resale van ticketmaster dan op ticketswap voor de mensen die nog kaarten zoeken voor de zondag. (op dit moment geen tickets voor zondag te koop op ticketswap)

Ja dat kan dus, dmv een transfer naar Ticketswap. Spreekt voor zich als je op TS de verkoop opstart…

Heb je toevallig een zaterdag ticket dat je kwijt wilt? In dat geval heb ik interesse!
2 zondagtickets helaas 😅

• Leuk
Waarderingen: JP5
Hmm The Strokes met nieuw werk, en nu al wat optredens elders op de aardbol dit jaar.
2027 nog maar eens proberen op RW Herman ;)
Vvroege vogels; Raye, Muse , The Strokes, .... enkele dagen geleden/weken zag ik alweer zon voorproefje voorbij komen voor 2027

Maar man met dit zonnetje deze dagen, dan kijk je uit naar die Werchterse wei met een pintje. Het duurt echt niet meer zo lang!

• Pray
Waarderingen: Schelle

Users who are viewing this thread